افشای قابلیت های گوشی Galaxy A33 5G


افشای قابلیت های گوشی Galaxy A33 5G

بر اساس گزارشات سامسونگ، گوشی Galaxy A33 5G توانسته گواهینامه FCC را دریافت کند.

باشگاه خبرنگاران جوان - گوشی سامسونگ گلکسی A۳۳ ۵G که اخیرا اطلاعاتی از آن دریافت کرده‌ایم مشابه Galaxy A۳۲ ۴G است. این گوشی در چهار رنگ به بازار عرضه می‌شود. همچنین گفته شده است، قابلیت شارژ این گوشی از طریق گواهی FCC ظاهر خواهد شد.

به گزارش گیزموچاینا، اخیراً سامسونگ گلکسی A۳۳ ۵G، در پلتفرم‌های صدور گواهینامه مانند بلوتوث SIG و SafetyKorea دیده شده است. این گوشی هوشمند با شماره مدل SM-A۳۳۶M/DSN توانسته گواهینامه FCC را دریافت کند. همچنین اندازه باتری و قابلیت شارژ این گوشی توسط گواهینامه FCC فاش شده است. گواهی FCC نشان می‌دهد این دستگاه دارای باتری با شماره مدل EB-BA۳۳۶ABY خواهد بود. براساس گواهی FCC، گوشی گلکسی A۳۳ ۵G از شارژ سریع ۲۵ واتی پشتیبانی می‌کند، همچنین این تلفن هوشمند یک شارژر ۱۵ واتی دارد.

افشای قابلیت های گوشی Galaxy A33 5G

قبلاً از طریق گواهی SafetyKorea مشخص شده بود، باتری این گوشی ظرفیت ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعت را دارد. همچنین گفته ‍می‌شود این گوشی دارای ویژگی‌های ارتباطی مانند ۵G، LTE، Wi-Fi ۸۰۲.۱۱ac، بلوتوث ۵.۱ و NFC است. گزارش‌های گذشته نشان می‌دهد، گلکسی A۳۳ ۵G با نمایشگر ۶.۴ اینچی AMOLED احتمالاً از وضوح Full HD+ پشتیبانی می‌کند. همچنین گمان می‌رود این گوشی از چیپست Dimensity تغذیه خواهد کرد.

ظاهر پشتی گوشی گلکسی A۳۳ ۵G، ممکن است شامل یک دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی، یک لنز اولتراواید ۸ مگاپیکسلی، یک دوربین ماکرو ۵ مگاپیکسلی و یک سنسور عمق ۲ مگاپیکسلی باشد. در مورد دوربین جلوی این گوشی هیچ اطلاعاتی در دسترس نیست. طبق گزارشات اخیر، ادعا می‌شود این گوشی به شاسی مقاوم در برابر آب با درجه IP۶۷ مجهز خواهد شد. همچنین شایعه شده است از گوشی گلکسی A۳۳ ۵G در ماه فوریه در هند رونمایی خواهد شد.

افشای قابلیت های گوشی Galaxy A33 5G

افشای قابلیت های گوشی Galaxy A33 5G

افشای قابلیت های گوشی Galaxy A33 5G

بیشتر بخوانید

سامسونگ به طور رسمی تراشه Exynos 2200 را معرفی کرد

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هر آنچه که باید در رابطه با بیماری‌های مقاربتی بدانید