لحظه حمله سگ به کودک در مقابل صاحبش + فیلم


لحظه حمله سگ به کودک در مقابل صاحبش + فیلم

سگ در مقابل صاحبش به شکلی وحشتناک به یک کودک حمله ور شد و وی را شدیدا مجروح کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان - دو فرد محلی در هند در ارتباط با حمله سگ به یک کودک ۱۰ ساله در این کشور روانه بازداشتگاه شدند. بنا به گزارش DNA India، در حادثه‌ای که روز جمعه و در ایالت شمالی اوتار پرادش رخ داده بود این سگ به پسربچه‌ای ۱۰ ساله حمله ور شده و وی را شدیدا مجروح کرده بود. در ویدئویی که در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده بود حمله این سگ به این کودک را در وسط خیابان به تصویر می‌کشید.

در این ویدئو در حالی که سگ به کودک حمله ور شده و کودک را روی زمین انداخته بود دو زن در تلاش برای نجات کودک از دست این حیوان دیده می‌شدند. پس از تلاش نافرجام این دو زن برای جداسازی سگ از این کودک، دو مرد وارد عمل شده و موفق شده بودند با حمله با چوب به این سگ کودک را نجات دهند. سرانجام این سگ کودک را رها کرده و به خانه صاحبش بازگشت.

این سگ در حالی در خیابان به این کودک حمله ور شده بود که صاحب آن از نزدیک و از روی تراس خانه شاهد تمام ماجرا بود و برای نجات کودک هیچ عکس العملی از خود نشان نداده بود.

بیشتر بخوانید

واکنش مردم محلی به تولد گوساله سه چشم در هند + فیلم

پس از انتشار این ویدئو در شبکه‌های اجتماعی پلیس هند دو نفر از جمله صاحب سگ را بازداشت کرد. این دو روز دوشنبه روانه بازداشتگاه پلیس شدند. نفر سوم متواری است. یک مقام پلیس محلی هند در این باره به رسانه‌ها گفت: «این سگ در روستای بادالپور به یک کودک حمله ور شد. پلیس پس از انتشار این ویدئو تحقیقات برای دستگیری سه نفر را آغاز کرد که دو نفر آن‌ها دستگیر و روانه بازداشتگاه شدند. نفر سوم متواری است و ما در تلاش برای پیدا کردن مخفیگاه وی و دستگیر او هستیم.»

گفتنی است؛ هنوز از آخرین وضعیت کودک گزارشی منتشر نشده است.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


35 تصویر زمینه دخترانه جدید از عکس های شیک کیوت و با کلاس 2022