بوستان‌های ویژه بانوان در مشهد به دوچرخه‌ مجهز می‌شوند


بوستان‌های ویژه بانوان در مشهد به دوچرخه‌ مجهز می‌شوند

مشهد- ایرنا- رییس کمیسیون ویژه بانوان و خانواده شورای اسلامی شهر مشهد گفت: بوستان‌های ویژه بانوان در مشهد به دوچرخه‌ مجهز می‌شوند که با توجه به پیش‌رو بودن روز زن بوستان مادر و کودک به عنوان نخستین بوستان شهر به این سیستم مجهز خواهد شد.

فاطمه سلیمی روز پنجشنبه در نشست کمیسیون بانوان و خانواده شورای اسلامی شهر مشهد افزود: همچنین به مناسبت روز زن، طرح رایگان شدن استفاده از اتوبوس و مترو ویژه بانوان نیز در دستور کار است.
وی اضافه کرد: ۲ معاونت فرهنگی و اجتماعی و خدمات شهری و حمل و نقل و ترافیک شهرداری مشهد نیز به مناسبت روز زن،برنامه‌های مختلف و متفاوتی در سطح شهر پیش‌بینی کرده‌اند.
عضو کمیسیون بانوان و خانواده شورای اسلامی شهر مشهد نیز در این‌ نشست گفت: ۱۵ بوستان در مشهد ویژه بانوان طراحی شده که پنج پارک در سال جاری و بقیه در سال ۱۴۰۱ به بهره برداری می رسد.
حسن کریمدادی افزود: فضای مناسبی در این پارک‌ها برای بانوان طراحی شده است که بتوانند به صورت رایگان از دوچرخه‌ها استفاده کنند.
مهدی امامی میبدی مدیرکل هماهنگی و نظارت بر حمل و نقل و ترافیک شهرداری مشهد نیز در این نشست گفت: مشخصات ۸۰ بانوی تاکسیران در سازمان تاکسی‌رانی مشهد ثبت شده که تنها ۳۰ نفر از آنها فعال هستند و در روز زن از ۱۰ نفر از تاکسیرانان بانو قدردانی می‌شود.

بیش از ۵۵ هکتار فضا ویژه بانوان مشهدی در بوستانهای کلانشهر مشهد ساخته شده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان رضوی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا