قلب‌های آبی در اینستاگرام ستاره نائوچیکو/ استقلالی‌ها! دست از سر ژان کارلوس بردارید!


قلب‌های آبی در اینستاگرام ستاره نائوچیکو/ استقلالی‌ها! دست از سر ژان کارلوس بردارید!

یک وب سایت معروف برزیلی، حمله هواداران استقلال به صفحه شخصی ژان کارلوس بازیکن تیم نائوچیکو و ارسال قلب های آبی و پیام‌های محبت آمیز را سوژه خبری خود قرار داد.

به گزارش "ورزش سه"، فرهاد مجیدی چندین بار در نشست های خبری خود از مذاکره برای جذب یک هافبک خارجی خبر داد. سرمربی آبی پوشان در چندین مقطع بر لزوم تقویت تیمش تأکید کرد و این روزها نام ژان کارلوس ویسنته هافبک برزیلی تیم نائوچیکو بیشتر از هر زمان دیگری اطراف باشگاه استقلال شنیده می شود.

آبی پوشان در تابستانی که سپری شد، پیشنهادی را برای جذب ژان کارلوس که تأثیرگذارترین بازیکن سری بی برزیل در فصل گذشته نیز شناخته شد، ارائه کردند اما این درخواست انتقال قرضی توسط تیم نائوچیکو رد شد. با این حال طی هفته های گذشته مجددا اخباری درباره تمایل استقلال به جذب این بازیکن شنیده شد.

برخی از رسانه ها مدعی شدند تیم برزیلی برای انتقال قرضی ژان کارلوس درخواست 450 هزار دلار داشته و خبرنگار ورزش سه برای راستی آزمایی این خبر با ژوائو دی آندراده نتو خبرنگار حوزه سری بی برزیل و فعال در وب سایت ge.globo که نخستین بار خبر پیشنهاد استقلال به ژان کارلوس را منتشر کرد تماس گرفت که او این ادعا را به نقل از دیوگنس براگا مالک نائوچیکو رد کرد.

قلب‌های آبی در اینستاگرام ستاره نائوچیکو/ استقلالی‌ها! دست از سر ژان کارلوس بردارید!


ژان کارلوس طی روزهای گذشته به دلیل آسیب دیدگی از ناحیه ساق پا موفق به شرکت در تمرینات نائوچیکو نشده و نخستین دیدار این تیم در جام شمال شرقی را نیز از دست داد.

اما اکنون این رسانه برزیلی یک بار دیگر به ماجراهای استقلال و ژان کارلوس پرداخته و از هجوم هواداران تیم ایرانی در بخش کامنت های صفحه اینستاگرام بازیکن برزیلی خبر داده است. وب سایت ge.globo در گزارشی نوشته است: ژان کارلوس بازیکن نائوچیکو در شبکه اجتماعی مورد «هجوم» هواداران یک باشگاه ایرانی قرار گرفته است اما مدیربرنامه های او، هرگونه تماسی برای جذب بازیکن را رد می کنند. هواداران استقلال با انتشار کامنت‌هایی روی عکس‌های این هافبک، از او خواستند تا به باشگاهشان بیاید. تیم ایران حتی در ماه نوامبر یک پیشنهاد برای جذب او ارسال کرد.

قلب‌های آبی در اینستاگرام ستاره نائوچیکو/ استقلالی‌ها! دست از سر ژان کارلوس بردارید!


بخشی از کامنت های هواداران استقلال که در وب سایت ge.globo به نمایش گذاشته شده است.

در ادامه این گزارش آمده است: دیدن هجوم هواداران برزیلی به شبکه های اجتماعی بازیکنانی که خارج از این کشور کار می کنند و از آنها التماس می کنند که پیشنهاد یک باشگاه خاص را بپذیرند، امری عادی است. اما برعکس این موضوع، اتفاق جدیدی است. اگر این هجوم هواداران از ایران باشد، حادثه کمیابی است.

قلب‌های آبی در اینستاگرام ستاره نائوچیکو/ استقلالی‌ها! دست از سر ژان کارلوس بردارید!


یکی از صفحات هواداری پرمخاطب نائوچیکو با ارسال توئیتی به زبان فارسی از طرفداران استقلال درخواست کرد که دست از سر ژان کارلوس بردارند چرا که آبی ها قادر به پرداخت مبلغ رضایت نامه او نیستند.

این اتفاقی است که برای ژان کارلوس از نائوچیکو رخ داده است. هواداران استقلال شبکه اجتماعی این هافبک را از پیام های محبت آمیز و استقبال از ژان کارلوس پر کرده اند. بیشتر پیام‌های هواداران دعوت از ژان کارلوس برای بازی در این باشگاه، استقبال از آمدن او و یا فقط نوشتن اسم «استقلال» است. برخی ترجیح دادند با توجه به رنگ پیراهن این تیم ایرانی، فقط قلب آبی بگذارند.

وب سایت ge.globo در گفت و گو با مدیر برنامه های ژان کارلوس، یعنی دیویدسون نونس و نیلسون مورا متوجه شد که مذاکرات با استقلال نسبت به چند ماه قبل پیشرفتی نداشته است. باشگاه حتی در نوامبر سال گذشته پیشنهادی را ارائه کرد، اما این پیشنهاد باشگاه نائوچیکو را خوشحال نکرد و تماس ها در هفته های اخیر از سر گرفته نشده است. هیئت مدیره نائوچیکو نیز هرگونه مذاکره را رد می کند.

قلب‌های آبی در اینستاگرام ستاره نائوچیکو/ استقلالی‌ها! دست از سر ژان کارلوس بردارید!

در پایان این گزارش نیز آمده است: پس از انتخاب ژان کارلوس به عنوان بهترین گلزن نائوچیکو و تأثیرگذارترین بازیکن سری بی برزیل، او مورد آماج حملات تیم ها در بازار نقل و انتقالات برزیل و سایر کشورها قرار گرفت، اما نائوچیکو موفق شد قرارداد این بازیکن را تا سال 2024 تمدید کند و او را در برابر پیشنهادات سایر تیم ها حفظ کند.

به هر شکل باید دید سرنوشت این بازیکن و آبی های پایتخت چه خواهد شد. آخرین اخبار از استقلال حکایت از این دارد که ژان کارلوس توانسته است نظر مثبت فرهاد مجیدی را جلب کند و سرمربی آبی ها از مدیران باشگاه درخواست کرده است تا این بازیکن را جذب کنند ولی فعلا مذاکرات بی نتیجه بوده است. ژان کارلوس طی روزهای گذشته به دلیل مصدومیت از ناحیه ساق پا قادر به شرکت در تمرینات تیمش نبوده و نخستین دیدار این تیم در فصل جدید و جدال برابر کامپیننسی در رقابت های جام شمال شرقی برزیل را از دست داده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


متن دیکته شب کلاس دوم ابتدایی برای همه درس ها