کشف 537 کیلوگرم انواع موادمخدر در خوزستان


کشف 537 کیلوگرم انواع موادمخدر در خوزستان

اهواز- ایرنا- فرمانده انتظامی خوزستان از انهدام سه باند قاچاق موادمخدر و کشف 537 کیلوگرم حشیش و تریاک در عملیات مقتدرانه پلیس در شهرستان‌های اهواز و امیدیه خبر داد.

به گزارش ایرنا به نقل از پایگاه خبری پلیس سردار سید محمد صالحی روز پنجشنبه با اعلام این خبر اظهار داشت: در راستای اجرای طرح کنترل محورهای مواصلاتی و مبارزه قاطع با عناصر اصلی قاچاق مواد مخدر، ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر استان با اشراف اطلاعاتی و اقدامات مستمر پلیسی از فعالیت سه باند قاچاق موادمخدر در شهرستان‌های اهواز و امیدیه مطلع شدند.

وی افزود: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان طی ۲۴ ساعت گذشته در سه عملیات مقتدرانه هشت نفر از اعضای سه باند قاچاق موادمخدر را حین انتقال و همچنین در محل دپوی موادمخدر در شهرستان‌های اهواز و امیدیه دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی خوزستان تصریح کرد: ماموران در بازرسی از ۲ دستگاه خودروی کامیون و پژو همچنین محل دپوی متهمان مقدار ۵۳۷ کیلوگرم موادمخدر از نوع حشیش و تریاک و یک قبضه اسلحه شکاری کشف کردند.

وی بیان کرد: همچنین در راستای تشدید برخورد با خرده فروشان مواد مخدر طی هفته گذشته ۲ مرحله طرح پاکسازی مناطق آلوده به موادمخدر در مناطق کوی علوی (کوچه شویعه) و کوی رمضان اهواز به اجرا در آمد که در این ارتباط ۱۵ نفر خٌرده فروش دستگیر، ۲۸ نفر معتاد متجاهر جمع آوری و مقادیر قابل توجهی انواع موادمخدر کشف و تعداد ۱۴ باب پاتوق، محل خرید و فروش و استعمال موادمخدر پلمب شد.

سردار صالحی تاکید کرد: فرماندهی انتظامی خوزستان با تلاش شبانه روزی با سوداگران مرگ و مخلان نظم و امنیت به شدت برخورد می کند و اجازه جولان به آنها نخواهد داد.

پیش از این در ۱۷ دی ماه فرمانده انتظامی خوزستان از اجرای طرح‌ برخورد با عناصر اصلی تهیه، توزیع و ترانزیت موادمخدر و کشف ۲۲۲ کیلو و ۸۰۰ گرم تریاک در شهرستان اهواز خبر داده بود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه حوادث

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نهادینه سازی ارزش آفرینی برای مشتری در فرهنگ تولید