فرماندار ششتمد: دستاوردهای نظام برای مردم تبیین شود


فرماندار ششتمد: دستاوردهای نظام برای مردم تبیین شود

سبزوار- ایرنا- فرماندار ششتمد خراسان رضوی گفت: خدمات نظام جمهوری اسلامی در عرصه‌های مختلف ستودنی است که این باید به درستی برای مردم تبیین شود.

محمد کلاته روز پنجشنبه در نشست هماهنگی برنامه‌های دهه مبارک فجر شهرستان ششتمد افزود: به برکت انقلاب اسلامی، اقدامات چشمگیری در حوزه‌های مختلف اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی و عمرانی رخ داده است که نشر و تبیین این دستاوردهای ۴۳ ساله ضرورت دارد.

وی اظهار داشت: ارتقای ششتمد به شهرستان در سال گذشته یکی از دستاوردهای انقلاب اسلامی برای مردم این منطقه بوده که با تحقق این رویداد بزرگ، توسعه این منطقه بیش از گذشته شتاب گرفته شده است.

فرماندار ششتمد با بیان اینکه یکی از مطالبات مردم این منطقه، استقرار ادارات و نهادهای دولتی است، گفت: تاکنون ۱۷ نهاد و دستگاه اجرایی در این شهرستان مستقر شده‌اند.

کلاته افزود: استقرار سریع تر دستگاه‌های اجرایی در این خطه همچنان از انتظارت بحق مردم است چرا که ساکنان این منطقه ناچارند برای انجام برخی امور اداری مسافت طولانی ۱۰۰ کیلومتری به مرکز شهرستان سبزوار را بپیمایند.

وی اظهار داد: به منظور پاسداشت دهه مبارک فجر، کمیته‌های مختلفی در سطح شهر، مراکز بخش و روستاهای شهرستان ششتمد تشکیل می شود و طرحهای تکمیل شده به بهره برداری خواهد رسید.

مرکز شهرستان تازه‌ تاسیس ششتمد در ۲۴۰ کیلومتری جنوب غربی مشهد واقع است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان رضوی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اولین واکنش منوچهر هادی به ویدئوی جنجالی یکتا ناصر