بیش از 2 هزار واحد مسکونی در رودان دچار آب گرفتگی و تخریب شده است


بیش از 2 هزار واحد مسکونی در رودان دچار آب گرفتگی و تخریب شده است

بندرعباس - ایرنا - شهردار رودان گفت: بیش از 2هزار خانه مسکونی دراین شهرستا بر اثر بارندگی دچار آب گرفتگی و تخریب شده است.

حجت جاودان روز پنجشنبه درگفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: با شروع بارندگی چند روز گذشته ۱۰ از محلات شهر رودان دچار آب گرفتگی و تخریب منزل مسکونی شده است.

وی افزود : با همکاری اعضای شورای اسلامی شهر و ستاد بحران ۲ هزار نفر در خوابگاههای شهر اسکان اضطراری مستقر شده ند و برای جلوگیری از ورود سیلاب با ماشین آلات شهرداری و ستاد بحران مسیرهای سیل مسدود شده است.
وی یادآور شد: هم اینک کارگران با استفاده از پمپ‌های دفع آبهای سطحی و تانکرهای لجن کش در حال تخلیه روان آب از این مناطق هستند.
شهردار رودان اظهارداشت : بارندگی درشهر رودان محلات سنگی ، بندمیر ، گلستان ، چاتمر ، بند ملا ، پشته معزآباد ، مرکز شهر دچار آب گرفتگی شده بودند که همکاری اعضای شورای شهر و ستادبحران ، نیروهای امدادگر و بسیج سپاه امداد رسانی و تخلیه آب های سطحی و سیلاب تخلیه و کانال ها لایروبی شد.

بارش باران در شب گذشته باعث آبگرفتگی خیابان‌های اصلی و فرعی برخی از مناطق میناب شد.بر اساس اعلام هواشناسی هرمزگان رودان ۱۹۰،۲ میلیمتر باران را در این منطقه ثبت کرده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه هرمزگان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پروفایل اردیبهشت | 50 عکس نوشته اردیبهشت ماهی + خصوصیات متولدین اردیبهشت