آمار جدید مبتلایان و جان باختگان کرونا در جهان + جدول


آمار جدید مبتلایان و جان باختگان کرونا در جهان + جدول

پایگاه ورلد او مترز جدیدترین آمار مبتلایان به کرونا و جان باختگان کووید-19 در جهان را اعلام کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان - شمار مبتلایان به کرونا در جهان به ۳۳۹ میلیون و ۶۶۹ هزار و ۱۸۰ نفر، شمار جان باختگان به ۵ میلیون و ۵۸۴ هزار و ۴۱۰ نفر و شمار بهبودیافتگان به ۲۷۳ میلیون و ۲۵۰ هزار و ۴۶۳ نفر افزایش یافته است.

۱۰ کشور نخست جهان در ابتلا به ویروس کرونا

بر اساس اعلام سایت ورلد او مترز، تا این لحظه آمریکا همچنان با بیش از ۶۹ میلیون نفر، هند با بیش از ۳۸ میلیون نفر، برزیل با بیش از ۲۳ میلیون نفر، انگلیس فرانسه با بیش از ۱۵ میلیون نفر، روسیه و ترکیه با بیش از ۱۰ میلیون نفر، ایتالیا با بیش از ۹ میلیون نفر، اسپانیا و آلمان با بیش از ۸ میلیون نفر در صدر جدول بیشترین مبتلایان به بیماری کووید-۱۹ قرار دارند.

آمار جدید مبتلایان و جان باختگان کرونا در جهان + جدول

در این جدول شمار کل مبتلایان در ستون «Total Cases»، تعداد کل جان‌باختگان در ستون «Total Deaths» و آمار کل بهبودیافتگان در ستون «Total Recovered» قرار گرفته‌اند.


ویروس کرونا در دسامبر ۲۰۱۹، برای اولین بار در شهر ووهان در استان هوبی چین مشاهده شد؛ تا اوایل سال ۲۰۲۰، تقریبا اکثر کشور‌های جهان با موارد ابتلا به کرونا در کشور خود مواجه شدند و در نهایت در ۱۱ مارس سال ۲۰۲۰، سازمان جهانی بهداشت همه‌گیر بودن این بیماری را تائید کرد. در ابتدا ادعا شد که این بیماری در آزمایشگاه ساخته شده است، اما بعدا سازمان جهانی بهداشت اعلام کرد این بیماری منشا حیوانی دارد و ژنوم آن کاملا طبیعی است.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بین‌الملل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال حافظ 5 اردیبهشت + دانلود غزل حافظ