میزبانی تلویزیون از «الهام حمیدی» و «سیما تیرانداز»


میزبانی تلویزیون از «الهام حمیدی» و «سیما تیرانداز»

تهران - ایرنا - «الهام حمیدی» و «سیما تیرانداز» آخر هفته میهمان دو برنامه «بسته پیشنهادی» و «احوالپرسی» از شبکه دو سیما خواهند بود.

به گزارش ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی سیما، قسمت ویژه بسته پیشنهادی برای روز مادر روز جمعه (یکم بهمن) روی آنتن شبکه دو سیما می‌رود و الهام حمیدی، بازیگر سینما و تلویزیون مهمان این برنامه است.

الهام حمیدی که در سال‌های اخیر کمتر در سریال‌های تلویزیونی حضور داشته، قرار است در این برنامه از تجربه‌های مادری و ویژگی‌ها و مزایای مادری بگوید.

بسته پیشنهادی در آیتم هفتگی پیگیری خود نیز به سراغ یزدان عشیری مدیر روابط عمومی چهلمین جشنواره فیلم فجر، می‌رود و قرار است جدیدترین اتفاقات و حاشیه های مرتبط با این جشنواره را پیگیری کند.

بسته پیشنهادی با اجرای مژده لواسانی و تهیه کنندگی الهه بهبودی راهنمای حال خوب است و تلاش دارد بسته‌ای از پیشنهادهای مرتبط با این حال خوب را به مخاطبش عرضه کند. این برنامه جمعه شب ها ساعت ۲۱ روی آنتن شبکه دو سیما می رود و بازپخش آن هر سه شنبه ساعت ۱۵ قابل تماشاست.

سیما تیرانداز، دیگر بازیگر توانمند کشورمان، نیز امشب به عنوان مهمان در برنامه احوالپرسی شبکه دو سیما حضور خواهد داشت و در بخش دیگری از این برنامه سهیل غلامرضاپور به عنوان کمدین به اجرای استندآپ کمدی می‌پردازد.

برنامه احوالپرسی یک برنامه گفت‌وگو محور است که از حضور یک عروسک هم بهره می‌برد، عروسکی که پیمان قریب‌پناه صداپیشگی آن را بر عهده دارد.

سیدجواد سیدمحسنی تهیه‌کنندگی احوالپرسی و ندا غفاری کارگردانی آن را بر عهده دارد. این برنامه هر پنجشنبه ساعت ۲۱:۱۰ از شبکه دو سیما روی آنتن می‌رود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


مزایای مهندسی معکوس در جنگ چیست؟