نمایشگاه لجستیک چابهار با حضور مشاور رییس جمهور آغاز به کار کرد


نمایشگاه لجستیک چابهار با حضور مشاور رییس جمهور آغاز به کار کرد

چابهار - ایرنا - نمایشگاه لجستیک چابهار با حضور سعید محمد مشاور رییس جمهور و دبیر شورای‌عالی مناطق آزاد کشور در منطقه آزاد چابهار آغاز به کار کرد.

"حسام‌الدین یوسفی" مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان منطقه آزاد چابهار در حاشیه افتتاح نمایشگاه لجستیک چابهار اظهار داشت: این نمایشگاه با حضور سعید محمد مشاور رئیس جمهور و دبیر شورای‌عالی مناطق آزاد کشور، عبدالرحیم کُردی مدیر عامل منطقه آزاد چابهار، حمید برومند قائم مقام دبیر، مقامات و فعالان حوزه حمل و نقل و لجستیک کشور همزمان با «همایش لجستیک چابهار» در قالب ۱۰ غرفه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی منطقه آزاد چابهار به مدت سه روز برپاست.

وی اضافه کرد : در این نمایشگاه شرکت‌های فعال در حوزه لجستیک به معرفی ظرفیت‌ها، توانمندی‌ها و آخرین دستاوردهای خود می‌پردازند.

رویداد تخصصی لجستیک با هدف برون‌رفت از چالش‌های لجستیکی چابهار به عنوان پایتخت دریایی کشور با حضور شرکت‌های مختلف در منطقه آزاد چابهار همراه است.

گردهمایی مدیران و متخصصان حوزه حمل و نقل ترکیبی در راستای تحقق رویای ۲۰۰ ساله پایتخت دریایی ایران و اتصال کشورهای اروپایی و آسیایی از محور شرق و کریدور شمال جنوب، امروز پنجشنبه در تنها شهر اقیانوسی ایران ( چابهار) برگزار شد چراکه این موضوع با آینده لجستیک ایران گره خورده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیستان و بلوچستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال روزانه پنجشنبه 6 اردیبهشت 1403