استاندار مازندران: فرمانداران ظرفیت‌های تحولی شهرستان را شناسایی و شکوفا کنند


استاندار مازندران: فرمانداران ظرفیت‌های تحولی شهرستان را شناسایی و شکوفا کنند

ساری - ایرنا - استاندار مازندران با اظهار این که هر یک از مناطق استان مزیت‌های منحصر بفردی دارد که نیازمند توجه ویژه است ، گفت : فرمانداران باید ظرفیت‌های تحولی شهرستان تحت مدیریتشان را شناسایی و با برنامه‌ریزی شکوفا کنند.

به گزارش ایرنا، سید محمود حسینی پور عصر پنجشنبه در آئین معارفه سرپرست فرمانداری جویبار که در سالن اجتماعات الغدیر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان جویبار برگزار شد، افزود:

شعار آیت الله رییسی ما می توانیم بود که در امتداد شعار حاج قاسم سلیمانی است و با این نگاه و رویکرد می توان هر کاری را پیش برد و مشکلی را حل کرد بدون این که نیازمند نگاه به خارج باشیم.

وی از جویبار به عنوان یکی از شهرستان های پرظرفیت مازندران در ابعاد مختلف نام برد و گفت : شاخصه اول شهرستان جویبار دین داری مردم آن است ضمن این که از قدیم علمای بزرگی در این منطقه حضور داشتند که در این زمینه نقش ایفاء کردند.

نماینده عالی دولت در مازندران سخت کوشی و اتکا به خویش را از دیگر شاخصه های منحصربفرد مردم جویبار برشمرد و افزود : همین سخت کوشی با معرفی کشتی گیران برجسته جویبار را بین المللی و این شهرستان را به پایتخت کشتی تبدیل کرد.

حسینی پور با اظهار این که وَضعیت کنونی جویبار در حد مردم و قهرمانان این منطقه نیست ، تاکید کرد : باید جویبار به مقصد گردشگری تبدیل شود چون بهترین ساحل را از نظر کیفیت دارد.

استاندار مازندران از سرپرست فرمانداری جویبار خواست تا برای رفع مشکلات این شهرستان و آبادانی آن برنامه ۲۵ ساله را با کمک نخبگان تدوین کند.

وی ورود جوانان به عرصه های مدیریتی و کمک گرفتن از آنان در دیگر عرصه ها مهم ترین بستر را ایجاد تغییر و تحول دانست و گفت : امروز نیازمند بازنگری حقیقی در سیستم های اداری هستیم و ادارات مازندران باید متحول و نوسازی شوند چون وضعیت کنونی اداری استان که به روزمرگی افتاده ، پاسخگوی تحول مدیریتی نیست تا بتوان به نیازهای جوانان پاسخ داد.

حسینی پور افزود : مازندران با توجه به ظرفیت های گردشگری باید به معنای حقیقی دارای سیستم اداری الکترونیک باشد و نباید مردم برای گرفتن خدمات اداری مجبور به مراجعه حضور و قرار گرفتن در صف شوند.

استاندار مازندران رفع مشکلات کنونی استان و شهرستان های آن را نیازمند شفافیت و برخورد با فساد دانست و گفت : از فرماندار جوان جویبار می خواهم تا افق ۲۵ ساله شهرستان جویبار طوری تدوین شود که نام دارترین ورزشکاران دنیا به پایتخت کشتی ایران بیایند و از این طریق می توان جویبار را به مقصد گردشگری بین المللی تبدیل کرد و با درآمدزایی از این طریق بخشی اعظمی از بودجه استان را از همین شهرستان تامین نمود.

در این مراسم کمال رستمعلی به عنوان سرپرست فرمانداری جویبار معرفی و از تلاش های علی اسد در این سمت قدردانی شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مازندران

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟