لیگ برتر بسکتبال؛ اولین برد اکسون و تداوم موفقیت‌های شهرداری گرگان


لیگ برتر بسکتبال؛ اولین برد اکسون و تداوم موفقیت‌های شهرداری گرگان

تهران- ایرنا- مرحله دوم گروهی رقابت های لیگ برتر بسکتبال امروز(پنجشنبه) با برگزاری دو دیدار دیگری پیگیری شد که طی آن تیم های اکسون و شهرداری گرگان برابر حریفان خود به پیروزی دست یافتند.

به گزارش ایرنا، در یکی از دیدارهای امروز اکسون برابر کاله به میدان رفت که در پایان این بازی شاگردان البرز آبکناری با نتیجه ۸۱ بر ۶۷ به برتری دست یافته و اولین برد خود را در این مرحله جشن گرفتند.

در این بازی اکسون کوارترهای اول، دوم و سوم را با نتایج ۱۹ بر ۱۵، ۲۲ بر ۱۳ و ۱۷ بر ۱۳ با برتری پشت سرگذاشت و تنها کوارتر چهارم را با نتیجه ۲۳ بر ۲۶ به حریف واگذار کرد.

در دیگر بازی شهرداری گرگان برابر صنعت مس رفسنجان صف آرایی کرد که شاگردان مهران حاتمی در سومین دیدار خود در این مرحله به سومین پیروزی دست یافتند تا همچنان با قدرت به کار خودشان ادامه بدهند.

در این دیدار شهرداری گرگان در کوارترهای اول، دوم و سوم با نتایج ۲۶ بر ۱۸، ۱۸ بر ۸، ۲۲ بر ۱۷ پیروز از میدان خارج شد و کوارتر چهارم را ۲۶ بر ۱۲ را با شکست پشت سر گذاشت.

رقابت‌های مرحله دوم گروهی لیگ برتر بسکتبال به صورت رفت و برگشت و در چهار گروه دنبال می‌شود. در گروه C تیم‌های شهرداری گرگان، صنعت مس رفسنجان، کاله و اکسون، در گروه D مهرام، مس کرمان، آویژه صنعت پارسا و خانه بسکتبال خوزستان، در گروه E شمیدرقم، نظم آوران سیرجان، رعد پدافند هوایی و نیروی زمینی و در گروه F تیم‌های ذوب‌آهن، فولاد مبارکه سپاهان، پالایش نفت آبادان و صنایع هرمزگان قرار دارند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ماجرای عکس ناجور نعیمه نظام دوست در ویلای کردان ! / فتوشاپ نیست خودم بودم + فیلم