دور برگشت رقابت‌های لیگ دسته یک بسکتبال در شهرکرد آغاز شد


دور برگشت رقابت‌های لیگ دسته یک بسکتبال در شهرکرد آغاز شد

شهرکرد - ایرنا - دور برگشت رقابت‌های لیگ دسته یک باشگاه‌های بسکتبال مردان کشور از گروه B جنوب، از عصر پنجشنبه با برگزاری 2 دیدار به میزبانی شهرکرد و در مجموعه ورزشی تختی این شهر آغاز شد.

به گزارش روز پنجشنبه ایرنا، بر اساس جدول این رقابت‌ها، تیم‌های خانه بسکتبال گچساران و خانه بسکتبال لئونارد شاهین‌شهر در بازی نخست از دور برگشت مقابل یکدیگر به میدان رفتند که این بازی با نتیجه ۹۰ بر ۵۲ به سود ورزشکاران شاهین‌شهری به پایان رسید.

۲ تیم تابلو نصر شهرکرد و گاز خوزستان نیز در دیگر دیدار این روز مقابل یکدیگر صف‌آرایی کردند که این دیدار با شکست میزبان و پیروزی بسکتبالیست‌های خوزستانی همراه شد. خوزستانی‌ها موفق شدند با نتیجه ۶۷ بر ۵۶ حریف خود را از پیش رو بردارند.

رقابت‌های دور برگشت گروه B دسته جنوب از سری مسابقات لیگ دسته یک باشگاه‌های بسکتبال کشور روز جمعه با برگزاری ۲ دیدار دیگر در شهرکرد ادامه خواهد یافت و تیم‌های حاضر در این مسابقات تا روز سه‌شنبه پنجم بهمن در مجموع در ۱۰ دیدار با یکدیگر رقابت می‌کنند.

در این گروه از لیگ دسته یک بسکتبال مردان، تیم‌های گاز خوزستان، خانه بسکتبال لئونارد شاهین‌شهر، خانه بسکتبال گچساران، تابلو نصر شهرکرد و آینده‌سازان تهران حضور دارند.

فرخ‌دانه کیمیا نماینده بسکتبال استان ۱۰ امتیازی شد

همچنین تیم فرخ‌دانه کیمیا دیگر نماینده استان در لیگ دسته یک باشگاه‌های بسکتبال مردان کشور تاکنون در دور رفت این مسابقات موفق به کسب ۲ پیروزی شده است و یک شکست را در کارنامه دارد.

این تیم در دور برگشت نیز ۲ پیروزی و یک شکست را به نام خود ثبت کرد تا در مجموع با ۱۰ امتیاز در رده دوم گروه خود قرار گیرد.

تیم فرخ دانه کیمیا در گروه C دسته جنوب با تیم‌های نفت امیدیه، خانه بسکتبال کاشان و خانه بسکتبال کهگیلویه و بویراحمد هم‌گروه است.

به گزارش ایرنا، چهارمحال و بختیاری به ‌عنوان یکی از قطب‌های بسکتبال کشور شناخته می‌شود که در ۴۰ سال اخیر در تمامی دوره‌های مختلف یک بازیکن در تیم ملی داشته است.

هم‌اکنون نیز بهنام یخچالی، مجید جمشیدی و رسول مظفری به‌عنوان ورزشکاران این استان، پای ثابت تیم ملی بسکتبال ایران را تشکیل می‌دهند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه چهارمحال و بختیاری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لاوروف درباره تضمین های امنیتی در صورت مذاکرات درباره اوکراین صحبت کرد