یش بینی مسایل بازار و توزیع کنندگان در اجرای پروژه درج قیمت تولیدکننده


یش بینی مسایل بازار و توزیع کنندگان در اجرای پروژه درج قیمت تولیدکننده

قائم مقام وزیر صمت در امور بازرگانی، گفت: طرح درج قیمت تولید کننده بر روی کالا در حال پیشرفت و حمایت فعالان اقتصادی از آن نیز بیشتر شده است.

یش بینی مسایل بازار و توزیع کنندگان در اجرای پروژه درج قیمت تولیدکننده
محمد صادق مفتح، قائم مقام وزیر صمت در امور بازرگانی، درباره روند اجرای طرح درج قیمت تولید کننده بر روی کالا، گفت: وزارت صمت بستر مناسبی برای شنیده شدن دغدغه‌های فعالان اقتصادی و افکار عمومی در پروژه درج قیمت تولیدکننده فراهم آورده است، این پروژه هر روز پیشرفت بیشتری می‌کند و حمایت فعالان اقتصادی از پروژه روز به روز بیشتر می‌شود.

وی افزود: پروژه بزرگ و زیربنایی و گسترده‌ای مانند پروژه تغییر مبنای قیمت گذاری روی کالا‌ها از قیمت مصرف کننده به قیمت تولیدکننده مستلزم برنامه ریزی اولیه و نگاه همه جانبه به مسایل مهم است.

*پیش بینی مسایل بازار و توزیع کنندگان در اجرای پروژه درج قیمت تولیدکننده

قائم مقام وزیر صمت در امور بازرگانی پیش بینی مسایل بازار و توزیع کنندگان را از دیگر محور‌هایی دانست که باید مورد توجه قرار بگیرد و افزود: این پروژه در بخش تئوری با محوریت موسسه مطالعات مورد تحلیل قرار گرفته است و در حوزه عمل با معاونت تخصصی موضوع مشورت و جلسات مختلف برگزار شده است.

*توجیه افکار عمومی و ذینفعان پروژه درج قیمت تولیدکننده

مفتح افزود: در سطح اجرا نیز با ذینفعان پروژه اعم از افکار عمومی، تولیدکنندگان و توزیع کنندگان جلسات برگزار شده و البته باید تداوم داشته باشد تا مسایل و دغدغه‌ها شنیده شود و بستر‌های مختلف توجیه شوند.

مفتح اضافه کرد: باید نقد‌های لازم برای پخته شدن پروژه و اجرای آن با دقت لازم انجام گیرد که البته تاکنون از تجربیات فعالان و بخش خصوصی استفاده شده است.

وی افزود: وزارت صمت برای ادامه پروژه تردیدی ندارد و پروژه به صورت منظم و مستمر جلو می‌رود و هر چقدر جلوتر می‌رویم حمایت فعالان اقتصادی و بخش خصوصی (اعم از تولیدکنندگان، توزیع کنندگان و اصناف) بیشتر می‌شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟