مستند «نان‌گزیده‌‌ها 2» اثر عضو کانون نورالهدی اراک در جشنواره عمار درخشید


مستند «نان‌گزیده‌‌ها 2» اثر عضو کانون نورالهدی اراک در جشنواره عمار درخشید

مستند «نان‌گزیده‌ها 2» به کارگردانی «محمدرضا حاج محمدحسینی» عضو کانون فرهنگی هنری نورالهدی در جشنواره مردمی فیلم عمار درخشید.

خبرگزاری شبستان، گروه مسجد و کانون های مساجد به نقل از ستاد ارتباطات رسانه‌ای (فهما)، فانوس بخش نقد درون گفتمانی به مستند «نان گزیده‌ها ۲» به کارگردانی «محمدرضا حاج محمدحسینی» مدیر سابق کانون فرهنگی هنری نورالهدی مسجد رسول الله (ص) اراک و عضو‌کنونی این‌ کانون تعلق گرفت.

مستند «نان گزیده‌ها ۲ » اولین روایت تصویری از اعتراضات کارگری اراک و روایتی از مشکلات کارگرای است که در پی خصوصی شدن کارخانه‌های بزرگ مثل «هپکو» مشکلات اجتماعی و اقتصادی به وجود آمد. این مستند تلاش دارد نقش قشر‌های مختلف مطالبه گر با موضوع کارخانه هپکو به تصویر بکشد.
حاج محمدحسینی در گفت وگویی با ستاد ارتباطات رسانه‌ای (فهما) اظهار کرد: این جایزه متعلق به همه کارگران، روحانیون، دانشگاهیان و اهالی رسانه که این جریان مطالبه گری مومنانه را راه انداختند، آنها گرچه تهدید شدند و هزینه دادند اما ناامید نشدند.
بر پایه این گزارش ۲ مستند «نان گزیده ها۲» و «گنج پنهان» از استان مرکزی در دوازدهمین جشنواره مردمی فیلم «عمار» در میان برگزیدگان بخش‌های مستند و داستانی درخشیدند.
گفتنی است مستند «گنج پنهان» اثر «مظفر حسینخانی هزاوه»، در بخش مستند جنگ اقتصادی و رویای ایرانی جشنواره عمار برگزیده شد.
پایان پیام/9

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هیچگاه موز و تخم مرغ را باهم نخورید