کشف چوب آلات قاچاق جنگلی در فومن


کشف چوب آلات قاچاق جنگلی در فومن

رئیس اداره منابع طبیعی فومن از کشف 45 اصله چوب آلات قاچاق جنگلی دپو شده خبر داد و بیان کرد: نیروهای یگان حفاظت این اداره یک دستگاه خودروی نیسان حامل چوب آلات قاچاق جنگلی را نیز توقیف کردند.

علی داودی در گفت وگو با ایسنا، از رفع تصرف ۱۰۰۰ مترمربع از زمین های منابع طبیعی در روستای زیده بالا خبر داد و افزود: ماموران اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان فومن عرصه مذکور را از یک متخلف پس گرفتند.

وی با اشاره به محصور شدن این قطعه زمین با سیم خاردار، افزود: عرصه مورد نظر در اجرای تبصره ذیل ماده ۵۵ قانون حفاظت و بهره برداری از جنگل ها و مراتع کشور از تصرف آزاد و همه آثار تصرف جمع آوری شد.

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری فومن اضافه کرد: کارشناسان ارزش ریالی عرصه رفع تصرف شده را حدود یک میلیارد تومان برآورد کرده اند.

داودی همچنین از کشف ۴۵ اصله چوب آلات قاچاق جنگلی دپو شده خبر داد و بیان کرد: نیروهای یگان حفاظت این اداره یک دستگاه خودروی نیسان حامل چوب آلات قاچاق جنگلی را نیز توقیف کردند.

وی با بیان اینکه شهرستان فومن دارای حدود ۶۷ هزار هکتار اراضی ملی شامل ۵۵ هزار هکتار اراضی جنگلی و ۷۰۰۰ هکتار اراضی مرتعی است، یادآور شد: شهروندان در صورت مشاهده هرگونه دخل و تصرف در اراضی ملی و قاچاق چوب با سامانه های امداد جنگل و مرتع به شماره های ۱۳۹ و ۱۵۰۴ تماس بگیرند.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گیلان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود کتاب کار دیکته شب اول ابتدایی - کتاب گاج