ماندگاری هوای سرد تا آخر هفته آینده در سراسر کشور / کولاک برف در برخی استان‌ها


ماندگاری هوای سرد تا آخر هفته آینده در سراسر کشور / کولاک برف در برخی استان‌ها

سازمان هواشناسی با اشاره به تداوم ماندرگاری هوای سرد تا آخر هفته آینده در سراسر کشور از بارش برف و کولاک در برخی استان‌ها خبر داد.

به گزارش مشرق، سازمان هواشناسی با اشاره به تداوم ماندرگاری هوای سرد تا آخر هفته آینده در سراسر کشور از بارش برف و کولاک در برخی استان‌ها خبر داد.

بر اساس تحلیل نقشه‌های همدیدی و آینده‌نگری سازمان هواشناسی امروز در مازندران، گلستان بارش برف و باران، در خراسان شمالی، ارتفاعات البرز شرقی، سمنان، شرق تهران برف، وزش باد شدید و کولاک برف‌ و در خراسان رضوی بارش برف و باران پیش‌بینی شده است. شدت بارش‌های امروز برای استان‌های مازندران و گلستان است.

تا آخر وقت امروز در نیمه شرقی کشور وزش باد شدید پیش‌بینی می‌شود. همچنین در برخی مناطق شرق و جنوب شرق کشور احتمال خیزش گردوخاک وجود دارد.

بر اساس اعلام سازمان هواشناسی امروز در استان‌های تهران، قزوین، قم، مرکزی، سمنان و اصفهان وزش باد شدید پیش‌بینی شده و در برخی مناطق قم، نیمه جنوبی سمنان و اصفهان باعث خیزش گردوخاک خواهد شد.

امروز و فردا در نیمه شرقی کشور کاهش ۵ تا ۱۲ درجه‌ای دما روی می‌دهد. از یکشنبه آینده تا آخر هفته ماندگاری هوای سرد و روند کُند افزایش دما (حدود ۵ درجه) برای کشور پیش‌بینی شده است.

از روز شنبه تا اواخر هفته در بیشتر مناطق کشور جو پایدار همراه با افزایش غلظت آلاینده‌های جوی در شهرهای صنعتی و پرجمعیت پیش‌بینی می‌شود.

بیشینه دمای تهران امروز جمعه ۱ بهمن ۴ درجه بالای صفر و کمینه منفی ۶ درجه است. سرعت وزش باد نیز در پایتخت ۱۷ تا ۳۵ کیلومتر بر ساعت در جهت غرب خواهد شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اولین واکنش منوچهر هادی به ویدئوی جنجالی یکتا ناصر