دهه فجر فرصتی برای تبیین و انتقال آرمان انقلاب اسلامی به نسل جوان است


دهه فجر فرصتی برای تبیین و انتقال آرمان انقلاب اسلامی به نسل جوان است

همدان-ایرنا- مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان همدان مهم‌ترین هدف برای بزرگداشت ایام الله دهه فجر را تبیین و انتقال پیام و آرمان های والای انقلاب اسلامی به نسل جوان و رونمایی از دستاوردها و ثمرات بیشمار نظام اسلامی عنوان کرد.

«احمد توصیفیان» روز جمعه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا با اشاره به اینکه یکی از بهترین راهکارها برای خنثی ‏سازی تهدیدات دشمن استفاده مناسب از فرصت‏ ها است، افزود: یکی از بهترین فرصت‏ ها برای زنده نگه داشتن و انتقال مفاهیم انقلاب اسلامی، بزرگداشت ایام الله دهه فجر و رونمایی از ثمرات انقلاب اسلامی است.

وی خاطرنشان کرد: این دهه به ‏عنوان یکی از مناسبت ‏های ملی-مذهبی کشور، ظرفیت‏ بالقوه ‏ای دارد که با برنامه‏ ریزی مناسب می توان از این فرصت مغتنم در راستای تحقق آرمان‏ های انقلاب به بهترین شکل ممکن بهره برد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان همدان اظهار داشت: یادآوری و ارج نهادن به رویدادهای بزرگ تاریخی در عرصه های ملی و بین‏ المللی هموارخ پسندیده و مورد توجه همه ملت ها و کشورها است.

توصیفیان با بیان اینکه برنامه‌های دهه فجر بستر مناسبی برای شادی‌آفرینی و ایجاد نشاط در جامعه نیز محسوب می شود، بر ضرورت خلق حماسه‌ای باشکوه با حضور مردم در ایام الله دهه فجر تاکید کرد.

وی با بیان اینکه وحدت و همدلی نیاز و ضرورت امروز جامعه است، اظهار داشت: برهمین اساس محتوای برنامه های دهه فجر باید وحدت آفرین باشد.

مدیر کل تعاون،کار ور فاه اجتماعی در ادامه از روسای ادارت شهرستان های تابعه خواست برای برنامه های دهه فجر برنامه ریزی لازم را انجام داده و به کمیته گرامیداشت دهه فجر اداره کل اعلام کنند.

به گفته وی، برنامه های کمیته کارگری و کارفرمایی ستاد گرامیداشت ایام الله دهه فجر با محوریت آشنایی جوانان با اهداف انقلاب اسلامی و انتقال ارزش‌ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی از ۱۲ لغایت ۲۲ بهمن با مشارکت تشکل‌ها و سازمان‌های کارگری برگزار می شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه همدان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا