اجرای چهاردهمین مرحله طرح سراسری مقابله با قاچاق کالا


اجرای چهاردهمین مرحله طرح سراسری مقابله با قاچاق کالا

تهران - ایرنا - رئیس پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ایران از اجرای چهاردهمین طرح سراسری مقابله با قاچاق کالا در سراسر کشور خبر داد و گفت: ارزش کالاهای مکشوفه در این طرح، بیش از یک هزار و 120 میلیارد ریال برآورد شده است.

به گزارش روز جمعه ایرنا از پایگاه خبری پلیس، سردار محمدرضا مقیمی در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: براساس برنامه های عملیاتی تدوین شده سال جاری، چهاردهمین مرحله طرح سراسری مقابله با قاچاق کالا با اولویت قاچاق دام زنده، طیور، اقلام اساسی و خوراکی و محصولات استراتژیک (گندم، آرد و نهاده های خوراک دامی و کشاورزی) و .. در دو هفته با استفاده از ظرفیت رده های انتظامی و مرزبانی در سراسر کشور اجرا شد.

وی افزود: در اجرای این مرحله از طرح که استان های کردستان، گلستان، البرز، فارس، لرستان و اصفهان بیشترین کشفیات را داشتند در مجموع یک هزار و ۶۷۱ راس دام زنده ، ۵۱ هزار و ۴۱۰ قطعه طیور، بیش از یک هزار و ۵۲۱ تن انواع کالاهای اساسی و ارزاق عمومی، محصولات و نهاده های کشاورزی و سایر اقلام مکشوفه قاچاق و ممنوعه و... کشف شد.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ایران با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش کالاهای مکشوفه را بیش از یک هزار و ۱۲۰ میلیارد ریال برآورد، کردند تصریح کرد: در طرح مذکور ۵۶۵ متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی و ۳۷۷ خودروی قاچاق‌بر توقیف و روانه پارکینگ شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه حوادث

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پروفایل اردیبهشت | 50 عکس نوشته اردیبهشت ماهی + خصوصیات متولدین اردیبهشت