امام جمعه قشم: ضرورت ساخت پل خلیج فارس مورد قبول رییس جمهور قرار گرفت


امام جمعه قشم: ضرورت ساخت پل خلیج فارس مورد قبول رییس جمهور قرار گرفت

قشم- ایرنا- امام جمعه قشم گفت: ضرورت ساخت پل خلیج فارس و رفع محرومیت آب جزیره قشم در دیدار با رییس جمهور مطرح و مورد قبول وی واقع شد.

به گزارش ایرنا،حجت الاسلام غلامرضا حاجبی در خطبه‌های این هفته نمازجمعه قشم ضمن تقدیر از سفر رییس جمهور افزود: این سفر دارای برکات بسیاری به ویژه در حوزه اقتصاد بود که نباید مصوبات آن مورد غفلت قرار بگیرد.

حاجبی ادامه داد: پیگیری جدی مصوبات سفر رییس جمهور می‌تواند باعث تحقق آرزوی مردم قشم شود.

وی با اشاره به بارندگی‌های هفته گذشته در استان هرمزگان اظهار کرد: استاندار انقلابی در بحث سیل با حضور جهادی خود باعث مدیریت بهتر این مساله شد.

امام جمعه افزود: برخی افراد که قصد تخریب نیروهای انقلابی و بومی استان هرمزگان و به ویژه در منطقه قشم را دارند باید کنار گذاشته شوند.

وی ادامه داد: کسانی نیز که این تخریب‌ها را می‌شنوند نباید به آن ترتیب اثر دهند و بلکه از نیروهای انقلابی و متخصص استان بیشتر در رئوس امور استفاد ه کنند.

حاجبی همچنین با اشاره به بارندگی‌ها و وقوع سیل در استان هرمزگان گفت: مردم برای کمک به سیل زدگان استان بشتابند.

وی در پایان با اشاره به نقش آفرینی شبکه بهداشت و کادر درمان شهرستان قشم تصریح کرد: افرادی هستند که با انجام برخی شیطنت‌ها قصد دارند آب را گل آلود کنند و از آن ماهی بگیرند.

امامج معه قشم افزود: این افراد بدانند که جان مردم بازیچه سیاست‌بازی نیست و از این امر اجتناب کنند.

وی ادامه داد: البته وضعیت درمانی شهرستان قشم نیز باید ارتقا یابد و مردم این جزیره حق دارند که از امکانات بهتری در بحث درمانی بهره‌مند شوند.

شهرستان قشم شامل جزیره‌های قشم، هنگام و لارک با حدود ۱۵۰ هزار نفر جمعیت از تنگه هرمز به موازات ساحل استان هرمزگان به طول ۱۵۰ و عرض میانگین ۱۱ کیلومتردر میان آب‌های خلیج فارس گسترده شده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قشم

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ببینید | تصاویر تازه از رزمایش نیروی هوایی جمهوری آذربایجان در منطقه نخجوان