برگزاری آزمون استخدامی قوه قضاییه به همت جهاد دانشگاهی چهارمحال و بختیاری


برگزاری آزمون استخدامی قوه قضاییه به همت جهاد دانشگاهی چهارمحال و بختیاری

رئیس جهاد دانشگاهی چهارمحال و بختیاری از برگزاری آزمون استخدامی قوه قضاییه استان توسط جهاد دانشگاهی همزمان با سراسر کشور خبر داد.

سیروس رضایی یکم بهمن‌ماه از برگزاری آزمون استخدامی قوه قضاییه برای جذب همکاری داوری، میانجی‌گری و نیروهای افتخاری شورای حل اختلاف در چهارمحال و بختیاری خبر داد و اظهار کرد: این آزمون به همت مرکز آزمون جهاددانشگاهی استان امروز با حضور ۷۲۳ داوطلب برگزار شد.

رئیس مرکز آزمون جهاد دانشگاهی چهارمحال و بختیاری افزود: آزمون استخدامی قوه‌قضاییه در حوزه امتحانی ویژه داوطلبان خانم و آقا در دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد با رعایت کامل استانداردهای آزمون‌های استخدامی برگزار شد، این آزمون از ساعت ۹:۳۰ صبح آغاز و در ساعت ۱۲:۴۵ به پایان رسید.

وی بیان کرد: داوطلبان شرکت‌کننده در آزمون استخدامی قوه‌قضاییه در چهارمحال و بختیاری می‌توانند نتایج این آزمون را در سایت مرکز آزمون جهاددانشگاهی به آدرس hrtc.ir مشاهده کنند.

رضایی در پایان یادآور شد: برگزاری آزمون آزمون استخدامی قوه قضاییه برای جذب همکاری داوری، میانجی‌گری و نیروهای افتخاری شورای حل اختلاف به‌علت برودت هوا در برخی استان‌های کشور لغو و به زمان دیگری موکول شد.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه چهارمحال و بختیاری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ علیراد قسمت