امدادرسانی به 10 خودروی گرفتار در برف


امدادرسانی به 10 خودروی گرفتار در برف

مدیرعامل هلال احمر گیلان، با اشاره به گرفتار شدن تعداد زیادی از خودروها در محورهای کوهستانی گیلان گفت: در پی بارش برف شب گذشته در مسیر آستارا به اردبیل منطقه آق چای، تعداد 10 خودرو به دلیل نداشتن زنجیر چرخ در جاده‌ها متوقف شدند.

سیاوش غلامی در گفت وگو با خبرنگاران، با اشاره به اقدامات نیروهای امدادی هلال احمر همزمان با بارش برف در شب گذشته، گفت: با اعلام هواشناسی مبنی بر بارش برف و باران، نیروهای امدادی در تمامی محورهای کوهستانی و برف‌خیز گیلان حاضر بوده و همچنان در حال خدمت رسانی به مردم هستند.

وی با اشاره به گرفتار شدن تعداد زیادی از خودروها در محورهای کوهستانی گیلان گفت: در پی بارش برف شب گذشته در مسیر آستارا به اردبیل منطقه آق چای، تعداد ۱۰ خودرو به دلیل نداشتن زنجیر چرخ در جاده‌ها متوقف شدند که با اطلاع‌رسانی مرکز کنترل و هماهنگی عملیات استان، عوامل امدادی جمعیت هلال احمر به مناطق مذکور اعزام و نسبت به امدادرسانی آن ها اقدام کردند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان همچنین به واژگونی یک دستگاه خودروی سواری در شب گذشته اشاره کرد و ادامه داد: امروز در محور فومن به ماسوله گزارشی مبنی بر واژگونی یک دستگاه خودروی سواری به مرکز کنترل و هماهنگی عملیات جمعیت هلال احمر استان گیلان واصل شد و بلافاصله پس از دریافت گزارش حادثه عوامل امدادی جمعیت هلال احمر به محل وقوع حادثه اعزام شدند و اقدامات لازم را بر روی تنها مصدوم این حادثه انجام دادند.

غلامی، به انتقال یک زن باردار توسط عوامل امدادی جمعیت هلال احمر خبر داد و گفت: بامداد روز جاری گزارشی مبنی بر درد زایمان یک بانو در منطقه کجید املش به مرکز کنترل و هماهنگی عملیات جمعیت هلال احمر اعلام شد و بلافاصله عوامل امدادی جمعیت هلال احمر به محل وقوع حادثه اعزام و فرد مورد نظر را به مراکز درمانی منتقل کردند.

وی با تاکید بر ضرورت توجه شهروندان به هشدارهای اعلام شده از سوی سازمان هواشناسی و سایر دستگاه، اظهار کرد: هموطنان و مسافرین برای ایمنی بیشتر به هشدارهای پلیس، راهداری و جمعیت هلال احمر توجه کنند.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گیلان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


همسر علی ضیا را می شناسید ؟! / حدس بزنید کیست ! + بیوگرافی و عکس عاشقانه!