رزمایش سردار سرلشکر شهید کاظمی در منطقه جنوب غرب کشور برگزار شد


رزمایش سردار سرلشکر شهید کاظمی در منطقه جنوب غرب کشور برگزار شد

اهواز - ایرنا- فرمانده قرارگاه منطقه ای کربلا در جنوب غرب از برگزاری رزمایش رزمی - ترکیبی سردار سرلشگر شهید حاج احمد کاظمی در منطقه جنوب غرب کشور خبر داد.

به گزارش ایرنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی قراره کربلا در منطقه جنوب غرب، سرتیپ پاسدار احمد خادم سیدالشهدا روز جمعه در محل رزمایش اقتدار در این خصوص اظهار داشت: در این رزمایش تمامی یگان‌های نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مستقر در منطقه جنوب غرب کشور حضور داشتند.

وی افزود: یگان‌های شرکت کننده در این رزمایش با اجرای برنامه های رزمی و تاکتیکی آمادگی خود را برای دفاع از کیان و مرزهای این نظام اسلامی به نمایش گذاشته و بار دیگر اقتدار خود را به رخ دشمنان کشاندند.

فرمانده قرارگاه منطقه ای کربلا در جنوب غرب گفت: رزمندگان اسلام همواره مقتدرانه آماده دفاع از مرزهای این کشور اسلامی بوده و هیچ تهدیدی نمی تواند مقابل این اقتدار نیروهای آماده، تاثیرگذار باشد.

وی تصریح کرد: از جمله اهداف برگزاری رزمایش رزمی -ترکیبی سردار سرلشکر شهید حاج احمد کاظمی ارتقای سطح آمادگی یگان‌های نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مستقر در منطقه جنوب غرب کشور و مرور و تمرین آخرین تاکتیک و روش‌های رزمی بوده است.

سرتیپ پاسدار خادم سیدالشهدا گفت: بی شک برگزاری این رزمایش ها علاوه بر نشان دادن عزمت و اقتدار نیروهای مسلح به دشمنان، باعث ارتقای آمادگی رزمی و دفاعی نیروها می شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خوزستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بهترین و زیباترین شعر درباره جشن خودکار برای کلاس سوم و چهارم ابتدایی