امام جمعه اهواز: دستگاه های متولی بر قیمت نان بیشتر نظارت کنند


امام جمعه اهواز: دستگاه های متولی بر قیمت نان بیشتر نظارت کنند

اهواز - ایرنا - امام جمعه اهواز با بیان اینکه در برخی مناطق اهواز شاهد گرانفروشی نان هستیم گفت: نان قوت اصلی مردم است و دستگاه‌های متولی باید بر قیمت آن بیشتر نظارت کرده و مانع از گرانفروشی نان شوند.

به گزارش ایرنا حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمدنبی موسوی فرد در خطبه های این هفته نماز عبادی سیاسی اهواز اظهار داشت: دستگاه های نظارتی و ستاد امر به معروف و نهی از منکر باید بر گرانی نان نظارت داشته باشند تا برخی قیمت نان را افزایش ندهند.

نماینده ولی فقیه در خوزستان ادامه داد: دستگاه های متولی باید بر قیمت اجناس نظارت بیشتری داشته باشند تا کیفیت و کمیت اجناس تغییری نداشته باشد.

وی با اشاره به ایجاد امنیت در استان تصریح کرد : با تلاش مسئولان در خصوص ایجاد امنیت شاهد کاهش جرائم ، تیراندازی و سرقت در خوزستان هستیم.

خطیب نماز جمعه اهواز به برگزاری مانوری در رابطه با تامین امنیت در اهواز اشاره کرد و گفت: این مانور با همکاری نیروهای بسیج و سپاه استان برگزار خواهد شد تا شاهد امنیت اجتماعی مناسبی در شهر باشیم.

نماینده ولی فقیه در خوزستان با تاکید بر واکسیناسیون تمام جامعه گفت : دولت در بحث واکسیناسیون تا کنون موفق عمل کرده است و از تمام اقشار درخواست داریم تا سه مرحله واکسن را دریافت کنند .

وی افزود : دولت درخصوص تغییر رنگ بندی استانها هشدار داده است که باید همگی با رعایت پروتکلهای بهداشتی کمک کنیم تا به سمت رنگ قرمز نرویم.

حجت‌الاسلام والمسلمین موسوی فرد با اشاره به بر پایی میز خدمت در مصلای جمعه اهواز گفت : شهروندانی که برای حل مشکلات خود به میز خدمت مراجعه می کنند حتما درخواست های خود را ثبت کنند تا توسط تیم های رسیدگی پیگیر و به نتیجه برسد.

وی ادامه داد : مسئولان برای حل مشکلات شهروندان تلاش کنند نباید اینگونه باشد که صرفا میز خدمتی برپاشود تا مردم مراجعه کنند اما مشکلات حل نشود.

نماینده ولی فقیه در خوزستان با اشاره به افزایش ظرفیت اشتغال در استان گفت : تلاش می کنیم تا ظرفیت اشتغال را در استان افزایش دهیم ، چنانچه اگر در بحث کشاورزی و صنعت پیشرفت کنیم قطعا اشتغالزایی خواهیم کرد .

حجت‌الاسلام والمسلمین موسوی فرد با بیان اینکه امروز نیازمند غیرت ملی هستیم گفت : اگر مسئولان برای سامان دادن اوضاع و مشکلات مردم تلاش کنند غیرت ملی دارند و کسی که غیرت دینی داشته باشد قطعا غیرت ملی هم دارد .

وی افزود : نباید نسبت به فرهنگ ملی خود بی تفاوت بود بلکه باید نسبت به پشتوانه فرهنگی و تمدن سرزمین خود غیرت داشته باشیم.

نماینده ولی فقیه در خوزستان با بیان اینکه باید بر کشتی ولایت سوار شویم تا به نور برسیم تصریح کرد : تازمانی که ولی فقیه در کشور است کشور دچار آسیب از طرف استعمارگران و دشمنان نخواهد شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خوزستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ماجرای ترک یک برنامه تلویزیونی توسط زهرا شجاعی