امام‌جمعه موقت یزد: تیم مذاکره کننده ایران در وین با دقت عمل کند


امام‌جمعه موقت یزد: تیم مذاکره کننده ایران در وین با دقت عمل کند

یزد- ایرنا- امام جمعه موقت شهر یزد گفت: تیم مذاکره کننده کشورمان در وین پایتخت اتریش با بررسی کامل و دقت عمل کند و تسلیم زیاده‌خواهی های دشمنان نشود.

به گزارش ایرنا، آیت‌الله سید محمدرضا مدرسی امروز در خطبه‌های نمازجمعه این هفته افزود: هدف دشمنان ضربه‌زدن به اصل نظام و انقلاب‌ است، بنابراین تیم ایران باید با درایت و بصیرت در مذاکره به وظایف خود مطابق منافع ملی عمل کرد.

وی با بیان اینکه آمریکا، انگلیس و سایر محورهای شرارت به دنبال اهدف شوم و حفظ منافع استعماری خود هستند، ضرورت مقاومت و ولایتمداری تا تحقق اهداف را از سوی مردم و مسئولان خواستار شد.

عضو فقهای شورای نگهبان، سالروز لغو امتیاز توتون و تنباکو در زمان ناصرالدین شاه که با واکنش و حضور در صحنه روحانیت و آزادیخواهان کشور رخ داد را موضوعی مهم در تاریخ ایران ذکر کرد و گفت: باید مردم و مسئولان با هوشیاری همیشه برای حفظ مصالح کشور و انقلاب در صحنه‌های مختلف حضوری جدی داشته باشند.

مدرسی در ادامه با تبریک فرارسیدن سالروز ولادت با سعادت حضرت فاطمه زهرا (س) و روز زن و مادر تصریح کرد: همه ما باید این بانوی بزرگ اسلام را در مسائل مهم سیاسی، اجتماعی، علمی و عفاف و حجاب به عنوان الگویی همیشگی و واقعی خود قرار دهیم.

وی، حضرت زهرا (س) را ریحانه آفرینش و هدف از خلقت جهانیان توصیف کرد و افزود: دشمن امروزه حجاب اسلامی را هدف قرار داده و در این زمینه برنامه‌های بسیار زیادی دارد و باید استکبارجهانی بداند که حجاب، پرچم اسلام و تحکیم دهنده دل مسلمانان است.

امام‌جمعه موقت شهر یزد اظهارکرد: کاهش جمعیت مسلمانان یکی از اهداف مهم دشمنان به شمار می‌آید و در این راستا باید به فکر فرزندآوری باشیم و در تربیت دینی و علمی فرزندان خود اهتمام ویژه‌ای داشته باشیم و همه باید در تمامی بخش‌ها این بانوی نمونه را الگوی خود قرار دهیم.

نمازجمعه در ۲۸ شهر و روستای استان یزد اقامه می‌شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه یزد

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هیچگاه موز و تخم مرغ را باهم نخورید