مسئولان از ظرفیت های اقتصادی آستارا برای اشتغالزایی استفاده کنند


مسئولان از ظرفیت های اقتصادی آستارا برای اشتغالزایی استفاده کنند

آستارا - ایرنا - امام جمعه موقت شهرستان آستارا گفت: مسئولان از ظرفیت های اقتصادی این شهرستان نظیر گمرک، راه آهن و بندر برای اشتغالزایی و توسعه همه جانبه باید استفاده کنند.

به گزارش خبرنگار ایرنا حجت الاسلام ناصر صالحی در خطبه های نماز جمعه آستارا در مصلی افزود: افراد منتصب شده در پست های فرماندار و معاونت عمرانی فرماندار از افراد انقلابی و شایسته هستند و امیدواریم مردم با تغییرات به نفع خودشان طعم شیرین خدمت را بچشند.

وی با اشاره به جنگ شناختی امروز دشمن علیه کشورمان به وسیله فضای مجازی اضافه کرد: امروز دشمن تمام نیروی خود را بر نرم افزارها متمرکز کرده و از فکر حمله نظامی به ایران مأیوس شده و با وجود پایگاه های نظامی بسیار در همسایگی ما، جرات شلیک حتی یک موشک را به سمت جمهوری اسلامی ایران ندارد.

وی بیان کرد: ایران یکی از کشورهایی است که ظرفیت هایش هنوز کشف نشده است و نگاه به بیرون و کشورهای همسایه باید از موضع قدرت و استقلال فکری باشد.

خطیب جمعه آستارا گفت: در هشت سال گذشته آن چه را در برجام توافق شده بود، رعایت کردیم و چیزی نصیبمان نشد و باید قدری تحمل کنیم و به تلاش های جهادی سید محرومان باور داشته باشیم.

صالحی با اشاره به پخش پویا نمایی مردمی انتقام از قاتلان سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی اضافه کرد: آمریکا در یک کشور ثالث مهمان آن کشور را به شهادت رساند و ترامپ ملعون باید مثل سلمان رشدی آرامش نداشته باشد و حیات بی ثمر خود را در وحشت و استرس بگذراند.

وی ادامه داد: آمریکا در ۲۰ سال گذشته به طور میانگین روزانه ۴۶ حمله علیه مردم بی گناه جهان داشته و با ۹۳ هزار عملیات در کشورهای دنیا کارنامه سیاهی را از خود برجا گذاشته است.

شهرستان آستارا با ۹۱ هزار نفر جمعیت در منتهی الیه غرب استان گیلان و همسایگی جمهوری آذربایجان قرار دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گیلان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هیچگاه موز و تخم مرغ را باهم نخورید