انفجار گاز پیک‌نیک در صحنه پنج عضو یک خانواده را زخمی کرد


انفجار گاز پیک‌نیک در صحنه پنج عضو یک خانواده را زخمی کرد

کرمانشاه - ایرنا - فرمانده انتظامی شهرستان صحنه گفت: انفجار گاز پیک‌نیک در یکی از محلات شهر صحنه استان کرمانشاه پنج عضو یک خانواده را زخمی و خسارات فراوانی به واحد مسکونی وارد کرد.

سرهنگ «منوچهر رضایی» روز جمعه به خبرنگار ایرنا افزود: پس از اعلام مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر انفجار در یک واحد مسکونی شهر صحنه رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی ادامه داد: ماموران با دریافت این گزارش به سرعت در محل حادثه واقع در انتهای خیابان آزادگان حاضر شده و پس از تحقیقات صورت گرفته مشخص شد یک عدد پیک نیک بر اثر نشتی دچار انفجار شده است.

سرهنگ رضایی یادآوری کرد: در این انفجار پنج عضو خانواده شامل پدر ۴۵ ساله، مادر ۴۲ ساله، دختران ۷ ساله و ۴ ماهه و پسر ۱۰ ساله خانواده از نواحی مختلف بدن دچار آسیب و جراحت شده و به بیمارستان شهر صحنه منتقل شدند.

رئیس پلیس شهرستان صحنه افزود: در این حادثه همچنین شیشه های منزل تخریب و خسارات زیادی به وسایل منزل از جمله یخچال، تلویزیون و ظروف آشپزخانه وارد آمده است.

وی یادآوری کرد: با پیگیری های به عمل آمده از سوی پلیس خوشبختانه وضعیت عمومی مصدومان حادثه مطلوب و در بیمارستان تحت درمان قرار دارند.

معتاد شیشه ای در کرمانشاه منزلشان را به آتش کشید

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه از دستگیری یک فرد معتاد به ماده مخدر شیشه خبر داد که در اقدامی عمدی منزلشان را در یکی از محلات شهر به آتش کشیده بود.

سرهنگ «علیرضا دلیری» اظهار داشت: پس از اعلام مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر یک مورد آتش سوزی عمدی منزل در شهرک کهریز، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی ادامه داد: ماموران کلانتری ۱۸ سجادیه پس از حضور در محل و انجام تحقیقات ابتدایی دریافتند که آتش سوزی توسط پسر معتاد خانواده رخ داده و سپس متواری شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه تصریح کرد: ماموران در ادامه و با انجام کارهای اطلاعاتی موفق به شناسایی عامل آتش سوزی شده و در عملیاتی غافلگیرانه وی را دستگیر و تحویل مراجع قضائی دادند.

وی یادآور شد: در این آتش سوزی لوازم منزل از قبیل یخچال، هشت تخته فرش، تلویزیون، پتو، ظروف آشپزخانه و نیز طعمه حریق شده و خسارات زیادی به منزل وارد آمد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه حوادث

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کلمات پانتومیم | 350 سوژه سخت ،راحت ،خنده دار +150ضرب المثل