تصادف در دیر بوشهر پنج کشته و سه مصدوم داشت


تصادف در دیر بوشهر پنج کشته و سه مصدوم داشت

بوشهر- ایرنا- مسئول اورژانس ١١٥ دیر استان بوشهر گفت: بر اثر برخورد سه خودرو پراید و پژو در سه راهی روستای مغدان این شهرستان پنج تن کشته و سه نفر مصدوم شدند.

حسین ناظمیان‌پور روز جمعه در گفت‌وگو با خبرنگاران گفت: پنجشنبه شب با اعلام به مرکز پیام فوریت‌های پزشکی شهرستان دیر مبنی بر برخورد سه دستگاه خودرو پراید و پژو در سه راهی مغدان بلافاصله سه دستگاه آمبولانس از پایگاه اورژانس ۱۱۵ بردخون، دروداحمد و آبدان به محل حادثه اعزام شدند.
وی افزود: تیم اورژانس به محض رسیدن به محل حادثه با بررسی وضعیت حیاتی مصدومان به ارایه خدمات اولیه درمانی و فوریت‌های پزشکی به آنها پرداختند.
مسئول اورژانس ۱۱۵ شهرستان دیّر گفت: در این حادثه سه نفر از سرنشینان یکی از خودروهای پراید در دم فوت کردند.
ناظمیان‌پور افزود: یک نفر از مصدومان نیز که از ناحیه سر دچار صدمه شده بود توسط آمبولانس پایگاه اورژانس ۱۱۵ بردخون به بیمارستان زینبیه خورموج مرکز شهرستان دشتی منتقل شد.
وی اضافه کرد: ۲ نفر از مصدومان که کودک و زن بودند قبل از رسیدن آمبولانس توسط خودروهای شخصی به بیمارستان زینبیه خورموج منتقل شده بودند.
وی افزود: ٢ مصدوم دیگر نیز که جراحت سطحی داشتند به مرکز خدمات جامع سلامت بردخون انتقال یافتند.
مسئول اورژانس ۱۱۵ شهرستان دیّر گفت: ۲ نفر از مصدومان این حادثه که به بیمارستان زینبیه خورموج انتقال یافته بودند، با وجود تلاش کادر درمان این بیمارستان بر اثر شدت جراحت وارده جان خود را از دست دادند.
وی یادآور شد :شهرستان دیّر دارای پنج پایگاه فوریت‌های پزشکی دیّر ، درود احمد، بردخون، آبدان و دوراهک است که آماده ارایه خدمات اورژانسی در سریع‌ترین زمان و در همه جا به صورت رایگان است .

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بوشهر

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اولین واکنش منوچهر هادی به ویدئوی جنجالی یکتا ناصر