مدارس کردستان روزهای شنبه و یکشنبه تعطیل است


مدارس کردستان روزهای شنبه و یکشنبه تعطیل است

سنندج-ایرنا- مدیر روابط عمومی و اطلاع‌رسانی آموزش‌ و پرورش کردستان گفت: کلاس‌های درس تمام مدارس و مراکز پیش دبستانی استان روزهای شنبه و یکشنبه هفته آینده غیرحضوری است.

علیرضا منتشلو روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: با توجه به بارش شدید برف در نقاط مختلف استان، پیش‌بینی اداره کل هواشناسی مبنی بر تداوم برودت هوا، لغزندگی معابر و مسدود بودن برخی از مسیرهای ارتباطی آموزش تمام دوره‌های تحصیلی استان روزهای شنبه و یکشنبه غیرحضوری است.

وی افزود:این تصمیم از سوی ستاد مدیریت بحران و به منظور پیشگیری از وقوع حوادث احتمالی، گرفته شده و کلاس‌های درس مدارس مقاطع مختلف تحصیلی و مراکز پیش دبستانی کردستان در سطح شهر و روستا در ۲ نوبت صبح و بعد از ظهربه صورت آنلاین و آموزش در بستر شبکه «شاد» است.

از روز دوشنبه هفته جاری نیز به دلیل بارش برف و سرمای هوا تمام مدارس این استان تعطیل اعلام شد.

طبق اعلام اداره کل هواشناسی کردستان در شبانه روز گذشته شهرهای سقز با دمای منفی ۲۴.۴ و مریوان با دمای منفی ۲۳.۲ درجه سانتی گراد سردترین شهرهای کشور بودند.

در سایر شهرهای استان سردترین دمای هوا به ترتیب در دهگلان با ۲۱-، بابارشانی ۲۰-، زرینه ۱۹-، سنندج، کامیاران و دیواندره ۱۸-، بانه ۱۶-، سروآباد ۱۵- و بیجار و قروه با ۱۱- درجه سانتی گراد گزارش شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کردستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی