نمایش مرثیه‌ای بر قتل ژولیوس سزار از خوزستان به جشنواره تئاتر فجر راه یافت


نمایش  مرثیه‌ای بر قتل ژولیوس سزار   از خوزستان به جشنواره تئاتر فجر راه یافت

اهواز - ایرنا - نمایش مرثیه‌ای بر قتل ژولیوس سزار و چند مرغ از سیمرغ از استان خوزستان با اعلام دبیرخانه چهلمین جشنواره تئاتر فجر به بخش صحنه ای چهلمین جشنواره تئاتر فجر راه یافت.

به گزارش روز جمعه ایرنا به نقل از سایت تئاتر خوزستان نمایش" مرثیه‌ای بر قتل ژولیوس سزار و چند مرغ از سیمرغ " به نویسندگی رضا گشتاسب و کارگردانی مجتبی رستمی‌فر از اهواز به عنوان نمایش برگزیده سی و سومین جشنواره تئاتر خوزستان با نظر هیات انتخاب به بخش رقابتی صحنه ای چهلمین جشنواره تئاتر فجر راه یافت.

این نمایش کاری از گروه تئاتر آماتور اهواز است که پیش از این در سی و سومین جشنواره تئاتر استان خوزستان شرکت کرد و موفق به کسب جوایز طراحی گریم، طراحی نور، موسیقی، طراحی صحنه، دو جایزه بازیگری زن، سه جایزه بازیگری مرد، کارگردانی و نمایش برگزیده شده بود.

در این نمایش جواد صداقت، شاهده خدادادی، الهام ابنی، پوریا ریحانی، رضا چهرازی، آرمین تدین، مهدی صفی آبادی، جسین کیانی، عاطفه کلاه کج، ریحانه مسعودی نیا، ندا طاهری، نیایش مرثیه زاده و میترا طاهری به عنوان بازیگر ایفای نقش می کنند.

۳۰ اثر پذیرفته‌شده در بخش رقابتی صحنه‌ای مسابقه بزرگ چهلمین جشنواره تئاتر فجر که از ۱۴ تا ۲۶ بهمن ماه امسال برگزار می‌شود با هم به رقابت می پردازند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خوزستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال حافظ روزانه جمعه 10 فروردین 1403 با معنی و تفسیر دقیق