مدیرکل سیاسی استانداری همدان: دولت سیزدهم به دنبال احیاء اعتماد عمومی است


مدیرکل سیاسی استانداری همدان: دولت سیزدهم به دنبال احیاء اعتماد عمومی است

همدان-ایرنا- مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری همدان گفت که دولت سیزدهم با تلاشی پیگیر و براساس منویات رهبر معظم انقلاب به دنبال حل مشکلات و احیای اعتماد عمومی است. 

به گزارش روز جمعه ایرنا، "مسلم مخفی" در جمع اعضای اندیشه ورز بسیج رسانه استان همدان، افزود: مردم پس از گذراندن یک دوره سخت با انتخاب گفتمان دولت مردمی و رای به آیت الله رییسی، منتظر بهبود اوضاع کشور هستند.

وی با تاکید بر اقناع افکار عمومی توسط رسانه ها، اظهار داشت: مطالبه گری منصفانه و مبتنی بر اصول اخلاقی یک اصل پذیرفته شده است اما باید در این فرآیند مراقب بود که با بیان توفیقات دولت سیزدهم امید را در جامعه اشاعه داد.

مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری همدان گفت: تلاش دولت سیزدهم متمرکز بر کنترل بازار و مراقبت از معیشت مردم است و این مهم در استان همدان نیز با مدیریت و نظارت مستمر استاندار در حال پیگیری است.

وی با اشاره به برخی فضاسازی های رسانه ای و نادیده گرفتن تلاش های دولت، تصریح کرد: باید توجه داشت که دولت سیزدهم با چه شرایطی زمام امور را بدست گرفت و برهمین اساس در نقدها غیر منصفانه موضع نگرفت.

مخفی با اشاره به تاکیدات رهبر معظم انقلاب مبنی بر جهاد تبیین، گفت: امروز بر رسانه های انقلابی فرض است که با روحیه جهادی فرصت اغواگری و گمراه سازی را از رسانه های معاند بگیرند و با بیان واقعیت ها کارآمدی نظام را برای مردم به ویژه نسل جوان تبیین و تشریح کنند.

وی تاکید کرد: در استان همدان تلاش استاندار بر استفاده از نیروهای انقلابی در عرصه مدیریت است و در این مسیر با تعامل و همفکری به دنبال این هستیم که بهترین تصمیمات به نفع مردم اتخاذ شود.

مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری همدان با قدردانی از اقدامات ارزشمند بسیج رسانه در استان، گفت: استفاده از ظرفیت و توان بسیج رسانه می تواند مجموعه مدیریت استان را در نیل به اهداف موردنظر کمک کند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه همدان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود کتاب کار دیکته شب اول ابتدایی - کتاب گاج