خانواده رباط کریمی تا یک قدمی مرگ رفتند


خانواده رباط کریمی تا یک قدمی مرگ رفتند

حوادث رکنا: رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری رباط کریم از نجات 3 شهروند رباط کریمی از مرگ خاموش با حضور به موقع آتش‌نشانان این شهرستان خبر داد.

حمید رزاقی نجات ۳ شهروند رباط کریمی از مرگ خاموش خبر داد و اظهار داشت: شب گذشته با شدیدتر شدن برودت هوا و وزش باد باز شاهد بی احتیاطی در اجرای صحیح لوله بخاری تا پشت بام و نصب دود کش بودیم و این غفلت بزرگ باعث گازگرفتگی خانواده رباط کریمی شده بود.

به گزارش رکنا، رزاقی بیان داشت: با حضور به موقع آتش‌نشانان رباط کریمی این خانواده رباط کریمی از مرگ خاموش نجات پیدا کردند و توسط عوامل اورژانس برای ادامه مداوا به بیمارستان منتقل شدند.

وی در خصوص احتمال گازگرفتگی در فصول سرد سال هشدار داد و گفت: با وجود آموزش‌های صورت گرفته از قاب تلویزیون در سطح ملی، اطلاع رسانی انجام شده در سطح شهر به صورت نصب بنر، پخش تراکت و با استفاده از رسانه‌ها که این پیام مهم را به شهروندان عزیز انتقال دهیم که قبل از روشن کردن بخاری، دودکش‌ها را بازدید کنند و برای هر وسیله‌ی گازسوز، یک دودکش استاندارد، مجزا و مجهز به کلاهک تعبیه کنند، اما باز شاهد بی احتیاطی و عدم توجه برخی از شهروندان عزیز در خصوص رعایت مسائل ایمنی هستیم.

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری رباط کریم بیان داشت: با توجه به سرمای شدید این روزها و استفاده مدام از وسایل گرمایشی، متأسفانه برخی از شهروندان نکات ایمنی در خصوص استفاده از وسایل گرمایشی را رعایت نمی‌کنند و به همین دلیل هر ساله تعدادی از شهروندان دچار گازگرفتگی و مرگ می‌شوند.

اخبار وبگردی را در اینجا بخوانید:

آیا این خبر مفید بود؟
0 0

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تقویم حجامت 1403