لیگ برتر بسکتبال؛ شیمیدر همچنان روی نوار پیروزی


لیگ برتر بسکتبال؛ شیمیدر همچنان روی نوار پیروزی

تهران- ایرنا- رقابت های لیگ برتر بسکتبال امروز ادامه یافت و شیمیدر قم بازهم با پیروزی زمین بازی را ترک کرد.

به گزارش ایرنا، مرحله دوم گروهی رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال امروز(جمعه) با برگزاری یک دیدار بین تیم های شیمیدر قم و نظم آوران سیرجان برگزار شد که در پایان شمیدرقم با اختلاف ۳ امتیاز پیروز میدان شد.

در این رقابت که از گروه سوم مرحله دوم گروهی رقابت های لیگ برتر بسکتبال برگزار شد شاگردان علی آرزومندی تنها با اختلاف ۳ امتیاز این دیدار را واگذار کردند و با نتیجه ۶۳ بر ۶۰ مغلوب این پیکار حساس شدند تا شمیدر سومین برد خود را در این مرحله کسب کند.

در دیگر بازی امروز رعد پدافند هوایی با نتیجه ۷۴ بر ۶۷ برابر نیروی زمینی به پیروزی رسید. فردا شنبه دوم بهمن و از گروه اول این رقابت ها، کاله با صنعت مس رفسنجان روبرو می‌شود و اکسون به مصاف شهردار گرگان خواهد رفت.

رقابت‌های مرحله دوم گروهی لیگ برتر بسکتبال به صورت رفت و برگشت و در چهار گروه دنبال می‌شود. در گروه C تیم‌های شهرداری گرگان، صنعت مس رفسنجان، کاله و اکسون، در گروه D مهرام، مس کرمان، آویژه صنعت پارسا و خانه بسکتبال خوزستان، در گروه E شمیدرقم، نظم آوران سیرجان، رعد پدافند هوایی و نیروی زمینی و در گروه F تیم‌های ذوب‌آهن، فولاد مبارکه سپاهان، پالایش نفت آبادان و صنایع هرمزگان قرار دارند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی