حوادث شبانه روز گذشته در اصفهان 18 مصدوم بر جا گذاشت


حوادث شبانه روز گذشته در اصفهان 18 مصدوم بر جا گذاشت

اصفهان- ایرنا- وقوع پنج حادثه رانندگی و گاز گرفتگی در اصفهان در 24 ساعت گذشته موجب مصدوم شدن 18 نفر از شهروندان این استان شد.

مدیر روابط عمومی مرکز حوادث و فوریت های پزشکی استان اصفهان روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: مسمومیت با گاز منو اکسید کربن در شبانه روز گذشته ۱۳ نفر از شهروندان اصفهانی را روانه مراکز درمانی کرد.

عباس عابدی افزود: در این حوادث هشت مرد، ۶ زن و چهار کودک دچار مسمومیت شدند.

وی اضافه کرد: این حوادث در برخوار، شاهین شهر، سده ورنامخواست و قائمیه اصفهان اتفاق افتاد که ۶ نفر از آنها به مراکز درمانی گلدیس شاهین شهر و شهدای لنجان اعزام شدند و هشت نفر برای انتقال به مراکز درمانی رضایت ندادند.

عابدی گفت: همچنین در ۲۴ ساعت گذشته یک مورد واژگونی خودرو پراید اتفاق افتاد که در این حادثه که در شهرستان فلاورجان رخ داد، پنج نفر شامل سه مرد و ۲ پسربچه مصدوم شدند و با ۲ دستگاه آمبولانس به مراکز درمانی اعزام شدند.

توقف غیر مجاز در اتوبان به فوت یک زن منجر شد

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان اصفهان از فوت یک بانو به دلیل بی احتیاطی محرز و توقف در بزرگراه شهید دستجردی خبر داد.

به گزارش ایرنا از روابط عمومی فرماندهی انتظامی استان اصفهان، سرهنگ محمدرضا محمدی با اشاره به حادثه منجر به فوت در بزرگراه شهید دستجردی، اظهار داشت: بانویی در لاین سرعت اتوبان برای کمک یا برداشتن سگ توقف غیر مجاز می‌کند که سرانجام به فوت وی می‌انجامد.
وی افزود: توقف این خانم در لاین سرعت به هیچ وجه درست نبوده و کار بسیار خطرناک و پر ریسکی انجام داده که متاسفانه جبران‌ناپذیر است.
رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان اصفهان گفت: این فرد باید کنار بزرگراه توقف می‌کرد و به علت بی احتیاطی محرزی که انجام داده متاسفانه یک خودرو دنا بعد از چند ثانیه به خانم و خودرو وی برخورد می‌کند.
وی ادامه داد: این زن در دم در صحنه فوت کرد ولی خوشبختانه دختر بچه ۱۱ ساله اش آسیبی ندید و سالم است، راننده دنا هم آسیب زیادی ندید.
سرهنگ محمدی تصریح کرد: در این تصادف هر دو راننده مقصر هستند و طبق نظر کارشناسان ۵۰ درصد راننده زن به علت توقف در لاین سرعت و ۵۰ درصد راننده دنا به علت عدم توجه به جلو مقصر شناخته شدند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اصفهان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جوک،متن و اس ام اس بی ادبی و زناشویی شب جمعه (18+)