نویدکیا: پیشرفت مس فوق العاده بوده است


نویدکیا: پیشرفت مس فوق العاده بوده است

سرمربی سپاهان امیدوار است تیمش برابر مس رفسنجان با نمایشی درخشان و جذاب به امتیاز دست یابد. 

محرم نویدکیا درباره دیدار تیمش مقابل مس در رفسنجان گفت: در این دو ساله بازی های جذابی با یکدیگر داشتیم. بزرگترین حسن دو تیم این است که به دنبال فوتبال به روز و جذاب هستند. اصرار به مسائل دفاعی بیش از حد برای گرفتن تک امتیاز ندارند. این فکر کنم که باعث شود که جذابیت بزرگی را شاهد باشیم.

وی ادامه داد: با این حال برای ما بازی با مس همیشه سخت بوده و می دانیم که فردا هم بازی سختی خواهیم داشت. این را بارها تکرار کردم که ما بازی به عنوان بازی راحت نداریم. هر بازی سه امتیاز دارد و برای هر تیمی این امتیازات مهم است. هر دو تیم تلاش خواهند داشت که حداکثر امتیازات را بگیرند. مس پیشرفت فوق العاده ای داشته و همیشه برای رقبایش تیمی قابل احترام بوده و امیدوارم فردا بتوانیم بازی خوبی کنیم. باید از مسوولان مس هم تشکر ویژه ای داشته باشم که همکاری خوبی با ما داشتند و همه چیز خوب است. امیدوارم فردا بازی جذابی شود تا هواداران هر دو تیم از آن لذت ببرند.

نویدکیا درباره شرایط بازیکنانش برای این جدال گفت: یاسین سلمانی بازیکن مصدوم تیم ماست. سروش رفیعی و امید نورافکن هم محروم هستند. یک بازیکن هم همراه ما نیامده که بعدا درباره وی صحبت خواهیم کرد!

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی