حمله به ابوظبی هشداری برای صهیونیست‌ها است


حمله به ابوظبی هشداری برای صهیونیست‌ها است

وزیر اطلاع‌رسانی دولت صنعا در بیانیه‌ای اعلام کرد که حمله اخیر به امارات پیامی جدی به دشمن صهیونیستی است.

باشگاه خبرنگاران جوان - وزیر اطلاع رسانی دولت صنعا امروز (جمعه) در بیانیه‌ای با تأکید بر این‌که در صورت ادامه جنایت‌های دشمن در یمن، پاسخ ها دردناک خواهد بود گفت: «جنایتکاران نمی‌توانند از مجازات بگریزند و آنچه در پایتخت‌های خود دیده‌اند چیزی جز هشدار برای آن‌ها نیست.»

به گزارش المیادین، ضیف‌الله الشامی در بیانیه خود تأکید کرد: «دشمن برای کشتار مردم یمن در سکوت، اینترنت را قطع کرد و آنچه در سوریه روی داد در کشور ما در حال روی دادن است و بازدید دو روز پیش صلیب سرخ از زندان "صعده" حکایت از همدستی بین‌المللی در این قتل عام دارد.»

وی در انتها اظهار کرد که یمن امروز در دنیا منزوی شده است، اما با این وجود، خون شهیدان در یمن به آتشفشانی از خشم تبدیل خواهد شد.

از طرفی دیگر، شورای عالی سیاسی صنعا نیز سکوت شرم‌آور بین‌المللی در قبال جنایات تجاوزکارانه به مردم یمن را محکوم و اعلام کرد که قتل عام و هدف قرار دادن زیرساخت‌ها بدون مجازات نخواهد ماند و به همه متجاوزان با قدرت پاسخ داده خواهد شد.

شورای عالی سیاسی یمن در بیانیه خود اعلام کرد: «آن‌هایی که در برابر کشتار‌های تجاوزکارانه سکوت می‌کنند، زمانی هم که فریاد عربستان سعودی، امارات و مزدورانش بالا می‌رود، اید زبان خود را ببلعند. هدف قرار دادن ارتباطات و قطع ارتباطات یمن با جهان خارج، ارتکاب جنایاتی بیش از حد است.»

در ادامه این بیانیه صتعا عربستان و امارات را ابزار کثیف صهیونیست‌ها و آمریکایی‌ها عنوان کرد و افزود: «ما به عربستان و امارات می‌گوییم شما قاتل هستید و اخلاق مردان جنگ را ندارید. عربستان و امارات ترسوتر از آن هستند که در میدان‌های نبرد و روبه‌رو مبارزه کنند. ناله شما زمانی که نیرو‌های یمن به شما حمله کند به گوش همه جهان خواهد رسید. به همه مردم صبور و شجاع خود اطمینان می‌دهیم که پایداری آن‌ها انشاالله در عزت و سربلندی به ثمر خواهد نشست.»

این اظهارات در حالی بیان می‌شود که امروز منابع خبری از قطع کامل اینترنت در یمن پس از حمله هوایی به ساختمان ارتباطات در الحدیده و شهید و زخمی شدن شمار زیادی در الحدیده و صعده خبر دادند. شبکه تلویزیونی المیادین گزارش داد که در حملات ائتلاف متجاوز سعودی به صعده در شمال یمن، بیش از ۶۰ نفر کشته و بیش از ۱۲۰ نفر مجروح شدند.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بین‌الملل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ دوباره نخوابیدم افکار پریشون ریمیکس اینستا