مخبر از مرکز مانیتورینگ مدیریت راه های کشور بازدید کرد


مخبر از مرکز مانیتورینگ مدیریت راه های کشور بازدید کرد

رکنا: معاون اول رییس جمهور با حضور در مرکز مانیتورینگ مدیریت راه های سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور از بخش های مختلف این مرکز بازدید کرد.

به گزارش رکنا سیاسی، به نقل از فارس، محمّد مخبر، معاون اول رییس جمهور با حضور در مرکز مانیتورینگ مدیریت راه های سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور از بخش های مختلف این مرکز بازدید کرد.

محمد مخبر در این بازدید که به صورت سرزده انجام شد، با توضیحات مسئولان مرکز مدیریت راه های کشور و از طریق سامانه های نظارت تصویری در جریان آخرین وضعیت راه های مواصلاتی کشور، وضعیت ترافیکی و امکانات موجود در مسیرهای مختلف بویژه استان ها و مسیرهایی که بیشترین درگیری با برف و کولاک را داشته اند، قرار گرفت.

معاون اول رییس جمهور در ادامه نیز از سایر خدمات مرکز مدیریت راه‌های کشور از جمله چگونگی ارایه خدمات رسانی سامانه گویا و اپلیکیشن ۱۴۱ بازدید و بصورت تصادفی با یکی از شهروندانی که با مرکز مدیریت راههای کشور ارتباط تلفنی داشت، گفت و گو کرد.

وی از تلاش های دست اندرکاران و تلاشگرانی که در چند روز گذشته به مردم و مسافران گرفتار در برف و کولاک خدمت رسانی کرده اند، قدردانی و همچنین دستورات لازم برای ارایه امکانات و کیفیت بهتر خدمات رسانی به مردم را صادر کرد.

اخبار وبگردی را در اینجا بخوانید:

آیا این خبر مفید بود؟
0 0

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نهادینه سازی ارزش آفرینی برای مشتری در فرهنگ تولید