دستگیری مردان پلید سراوان / پلیس فاش کرد !


دستگیری مردان پلید سراوان / پلیس فاش کرد !

حوادث رکنا: با تلاش ماموران انتظامی شهرستان سراوان زورگیران و سارقان تلفن همراه شهروندان سراوانی قبل از انجام سرقتی دیگر شناسایی و دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان سراوان گفت: در پی مراجعه و اعلام شکوائیه یکی از شهروندان مبنی بر اینکه سه نفر با سر و صورت پیچیده با یک دستگاه موتورسیکلت در ساعت ۲۳ و ۴۵ دقیقه شب گذشته در یکی از خیابان‌های شهر سراوان به من مراجعه و با تهدید و زور، گوشی تلفن همراه و مبالغی وجه نقد را از من به سرقت برده اند، موضوع شناسایی و دستگیری عاملان سرقت با حساسیت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی شهرستان سراوان قرار گرفت.

به گزارش رکنا، به گفته سرهنگ داریوش سرگلزایی در کمتر از ۲۴ ساعت ماموران انتظامی با تحقیقات فنی در کشف جرم و ادامه گشت‌های محسوس و نامحسوس، موفق شدند سارقان را که با همان موتورسیکلت و سر و صورت بسته در یکی از خیابان‌های دیگر شهر سراوان به دنبال سوژه مناسب برای سرقت دیگر بودند شناسایی و در یک اقدام ضربتی ۲ عامل این اقدام را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان سراوان می گوید: دو متهم دستگیر شده به همراه موتورسیکلت توقیفی برای شناسایی و کشف تعداد سرقت‌های صورت گرفته به یگان انتظامی منتقل شدند که تحقیقات همچنان برای شناسایی سایر مالباختگان ادامه دارد.

اخبار وبگردی را در اینجا بخوانید:

آیا این خبر مفید بود؟
0 0

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جوک،متن و اس ام اس بی ادبی و زناشویی شب جمعه (18+)