صعود زندی‌بتن و سقوط شهروند در هفته نوزدهم لیگ برتر فوتسال


صعود زندی‌بتن و سقوط شهروند در هفته نوزدهم لیگ برتر فوتسال

ساری – ایرنا – هفته نوزدهم لیگ برتر فوتسال کشور با یک برد و یک باخت برای دو تیم مازندرانی حاضر در این رقابت‌ها پایان یافت که به صعود زندی‌بتن کلاردشت و سقوط شهروند ساری در جدول منجر شد.

به گزارش ایرنا، تیم‌های فوتسال شهروند ساری و هورسان رامسر که در نوزدهمین هفته لیگ برتر فوتسال میزبان حریفان خود بودند یک برد و یک باخت از دیدار خانگی به دست آوردند.

شهروند ساری که فصل را از ابتدا با شرایطی بحرانی آغاز کرد در ادامه روند ناکامی‌ها عصر روز جمعه یکم بهمن شکست ۶ – ۳ مقابل تیم رده پنجمی مقاومت البرز را پذیرا شد و با ثبت سیزدهمین شکست به قعر جدول رده‌بندی سقوط کرد.

در مسابقه شهروند ساری و مقاومت البرز ، بلال اسماعیل‌پور، مهدی نوروزی و احد دستیاران برای شهروند گلزنی کردند. گل‌های مقاومت البرز را نیز ابوالفضل افضلی، عرفان حسین‌زاده، علیرضا ابوالقاسمی‌فرد و مرتضی عزتی(سه گل) وارد دروازه شهروند کردند.

شهروندی‌ها که تا پیش از این مسابقه از ۱۸ بازی ۱۰ امتیاز کسب کرده بودند با شکست در این مسابقه همچنان ۱۰ امتیازی باقی ماندند ، اما با توجه به برد حفاری اهواز که تا پایان هفته هجدهم قعرنشین جدول بود در بازی امروز مقابل فولاد زرند ایرانیان، تیم اهوازی ۱۱ امتیازی شد و از شهروند ساری در جدول سبقت گرفت.

دیگر نماینده مازندران در لیگ برتر فوتسال نیز روز جمعه در سالن بعثت کلاردشت میزبان همسایه خود در جدول یعنی سپاهان اصفهان بود و رقابتی حساس با این تیم داشت. کلاردشتی‌ها در این مسابقه توانستند با برد ۴ – ۰ مقابل مهمان اصفهانی خود تعداد بردهای خود را به هفت برسانند و شکست ۴ – ۰ مقابل سپاهان در دور رفت رقابت‌ها را جبران کنند.

زندی‌بتن کلاردشت با این برد مانند سپاهان اصفهان ۲۳ امتیازی شد. اما به لطف تفاضل گل بهتر از این تیم اصفهانی پیشی گرفت و در پایان هفته نوزدهم روی پله هفتم جدول رده‌بندی قرار گرفت. گل‌های زندی‌بتن در این مسابقه را مراد ناظری، سامان قزوینی و رحمان سارانی(دو گل) وارد دروازه سپاهان کردند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مازندران

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لاوروف: سران ارمنستان به دنبال برهم زدن روابط با روسیه هستند