آموزش حضوری مدارس برخی مناطق مازندران فردا شنبه برگزار نمی‌شود


آموزش حضوری مدارس برخی مناطق مازندران فردا شنبه برگزار نمی‌شود

ساری- ایرنا- مدارس برخی مناطق استان مازندران به دلیل بارش برف و یخبندان و سردی هوا فردا شنبه دوم بهمن ماه تعطیل اعلام شده است.

روابط عمومی آموزش و پرورش مازندران جمعه شب با انتشار اطلاعیه ای اعلام کرد که با توجه به بارش برف و یخبندان معابر، فردا تمامی مدارس روستایی شهرستان سوادکوه تعطیل و آموزش در فضای مجازی دایر است و مدارس شهری سوادکوه هم در شیفت صبح، ساعت ۹ فعالیت آموزشی وپرورشی را آغاز می‌کنند.
همچنین در روز شنبه دوم بهمن ماه، تمامی مدارس شهری و روستایی بهشهر تعطیل خواهد بود و فعالیت‌های درسی در فضای مجازی در این شهرستان تداوم می‌یابد.
به نوشته این اطلاعیه ، به‌علت یخبندان کلاس‌های حضوری مقطع ابتدایی مدارس کلاردشت لغو و کلاس‌ها به‌صورت مجازی برگزار خواهد شد و امتحانات متوسطه اول و دوم و فنی و حرفه‌ای و کاردانش در این شهرستان از ساعت ۱۰ صبح برگزار می‌شود.

آموزش و پرورش مازندران همچنین تمامی مدارس منطقه چهاردانگه و دودانگه شهرستان ساری ، سواد کوه شمالی، بلده، نکا، کجور و مناطق بالادست گلوگاه را با توجه به بارش برف سنگین و برودت هوا فردا تعطیل و اعلام کرد که کلاس‌های درس تمام مقاطع در فضای مجازی دایر خواهد بود.

طبق این اطلاعیه مدارس سایر مناطق مازندران به صورت حضوری و در زمان مقرر و همیشگی فردا دایر خواهد بود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مازندران

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اعدام برای کارگردان شیطان صفت / 2 دختر هنرجو را در تله شوم خود انداخت + جزییات