شرکت 1134 داوطلب در آزمون داوری، میانجی گری و شورای حل اختلاف در گیلان 


شرکت 1134 داوطلب در آزمون داوری، میانجی گری و شورای حل اختلاف در گیلان 

معاون آموزشی سازمان جهاد دانشگاهی گیلان با اشاره به برگزاری آزمون پروانه داوری، میانجی گری و جذب نیروی افتخاری شورای حل اختلاف، در استان گفت: 1134 نفر در این آزمون شرکت کردند.

میرمسلم رهبرهاشمی در گفت و گو با ایسنا از برگزاری آزمون پروانه داوری، میانجی گری و جذب نیروی افتخاری شورای حل اختلاف خبر داد و اظهار کرد: این آزمون در استان گیلان همزمان با سراسر کشور روز جمعه، بهمن ماه ۱۴۰۰ برگزار شد.

وی با بیان اینکه ۱۱۳۴ نفر در این آزمون شرکت کردند، افزود: از این تعداد ۵۷۸ داوطلب زن و ۵۵۶ نفر داوطلب مرد بودند.

معاون آموزشی سازمان جهاد دانشگاهی گیلان گفت: این آزمون با توجه به تجارب جهاددانشگاهی استان گیلان و در فضایی کاملا ایمن با رعایت دقیق پروتکل‌های بهداشتی شرایط شیوع کرونا، برگزار شد.

هاشمی بیان کرد: داوطلبان در دو مرکز شامل در مجتمع آموزشی جهاد دانشگاهی گیلان واقع در مسکن مهر رشت و دانشگاه پیام نور رشت به رقابت پرداختند.

معاون آموزشی سازمان جهاد دانشگاهی گیلان، با بیان اینکه آزمون در نظم کامل برگزار شد و طبق زمان بندی برنامه ریزی شده به پایان رسید.

به گزارش ایسنا، معاون قضایی دادگستری استان گیلان ضمن بازدید از محل برگزاری آزمون، نسبت به نظم، انضباط و رعایت دستورالعمل‌های مرتبط با شرایط کرونا، از دست اندرکاران، قدردانی کردند.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گیلان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نام بیماری سخت ترانه علیدوستی اعلام شد | اعلام آخرین وضعیت روند درمان بازیگر سرشناس