یخبندان مدارس 12 شهرستان کرمانشاه را به تعطیلی کشاند


یخبندان مدارس 12 شهرستان کرمانشاه را به تعطیلی کشاند

کرمانشاه- ایرنا- مدیرکل مدیریت بحران استانداری کرمانشاه، از تعطیلی تمام مدارس مقاطع تحصیلی گروه صبح شهرستان‌های کرمانشاه، اسلام‌آبادغرب، پاوه، روانسر، جوانرود، ثلاث باباجانی، دالاهو، گیلانغرب، کنگاور، صحنه، سنقروکلیایی و هرسین در روز شنبه دوم بهمن به دلیل بارش برف و یخبندان خبر داد.

«امیر ظهرابی» جمعه شب به ایرنا افزود: مدارس شهرستان‌های سرپل ذهاب و قصرشیرین هم با ۲ ساعت تاخیر فعالیت آموزشی خود را آغاز خواهند کرد.

وی اظهار داشت: فردا (شنبه) آموزش به صورت غیرحضوری و آنلاین و در بستر شبکه «شاد» انجام ‌می‌شود.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری کرمانشاه گفت: تمامی ادارات استان کرمانشاه نیز به جز ادارات خدمات رسان با ۲ ساعت تاخیر فعالیت خود را شروع خواهند کرد.

وی اضافه کرد: تاخیر در فعالیت ادارات به علت برودت هوا و یخ زدگی معابر شهری و برای صرفه جویی در مصرف حامل های انرژی صورت گرفته است و شامل کارکنان ستاد استانداری، فرمانداری‌ها، بخشداری‌ها و دستگاه‌های خدمات‌رسان نخواهد شد.

استان کرمانشاه با ۲ میلیون نفر جمعیت دارای ۳۲۵ هزار دانش آموز در مقاطع مختلف تحصیلی است.

بارش برف در استان کرمانشاه که از اوایل هفته جاری آغاز شده بود تا پنجشنبه شب ادامه داشت و بیشتر مناطق استان را در برگرفت و منجر به انسداد راه های اصلی، فرعی و روستایی و قطع برق تعدادی از روستاها شد.
برودت شدید هوا و یخبندان دمای برخی مناطق استان کرمانشاه را به ۲۰ درجه سانتگیراد رسانده و تردد مردم را با مشکل مواجه کرده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمانشاه

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


افزایش نگرانی ها در آمریکا و اروپا نسبت به پیشروی احتمالی نیروهای مسلح روسیه