خانواده مسی از نمای نزدیک/ برادر جنجالی و خواهر طراح مُد


 خانواده مسی از نمای نزدیک/  برادر جنجالی و خواهر طراح مُد

لیونل مسی، ستاره آرژانتینی پاری‌سن‌ژرمن که به دلیل ابتلا به کرونا دور از میادین به سر می‌برد، عکسی از همه اعضای خانواده‌اش منتشر کرد که پیش از این کمتر دیده شده بود.

فوتبال ورزش خانوادگی لیونل مسی بود. لیونل مسی 24 ژوئن 1987 در روزاریو، سانتافه در کشور آرژانتین به دنیا آمد. پدر لیونل مسی خورخه هوراکیو مسی، کارگر کارخانه بود و مادرش سلیا ماریا کوچیتینی٬ یک نظافتچی نیمه وقت بود. اصلیت والدین لیونل مسی ایتالیایی است و به شهر آنکونا باز می گردد. در ادامه عکس هایی از اعضای خانواده لیونل مسی را ببینید.

 خانواده مسی از نمای نزدیک/  برادر جنجالی و خواهر طراح مُد

مسی که در جشن های سال نو به کرونا مبتلا شد، دو دیدار اخیر پاری سن ژرمن در لیگ 1 را از دست داد. او که برای جشن های کریسمس و سال نو به آرژانتین سفر کرده بود، در بازگشت به پاریس و انجام تست PCR متوجه شد که به کرونا مبتلا شده و اکنون در قرنطینه به سر می‌برد.

البته او چند روز پیش با انتشار پیامی در شبکه‌های اجتماعی اعلام کرد که مشکلش حاد نیست و تقریبا بهبود پیدا کرده است.

در چنین شرایطی و در حالی که او فعلا نمی‌تواند تیمش را همراهی کند، مسی عکسی از اعضای خانواده‌اش منتشر کرد که پیش از این کمتر دیده شده بود. او معمولا عکس‌هایی از همسر و سه پسرش را در صفحه اینستاگرامش که 301 میلیون فالوئر دارد، منتشر می‌کند اما در این عکس او به همراه پدر، مادر، خواهر و دو برادرش دیده می‌شود.

ماتیاس مسی- برادر

 خانواده مسی از نمای نزدیک/  برادر جنجالی و خواهر طراح مُد

او که برادر دوم لیونل است، در سال 2018 به دلیل حمل غیرقانونی یک اسلحه گرم، به دو سال و نیم حبس محکوم شد. البته او به زندان فرستاده نشد و در عوض به انجام خدمات اجتماعی وادار شد. بنابرگزارش رسانه آرژانتینی لا کاپیتال، این تصمیم بعد از مذاکراتی که با بازپرسان پرونده انجام شد، گرفته شد. گفته می شود این اسلحه در اواخر سال 2017 در داخل قایقی که ماتیاس با آن دچار سانحه شده بود، پیدا شد.

البته این اولین مشکل حقوقی ماتیاس نبود. در سال 2015 هم پلیس یک اسلحه در خودروی او پیدا کرد و در سال 2008 نیز پلیس او را در حال حمل یک اسلحه پر که زیر لباس مخفی کرده بود، دستگیر کرد.

رودریگو مسی- برادر

 خانواده مسی از نمای نزدیک/  برادر جنجالی و خواهر طراح مُد

بزرگترین پسر خانواده مسی خود یک میلیونر موفق است؛ ثروتی که از طریق راه‌اندازی یک آژانس نقل و انتقالات ورزشی به دست آمده است.

آندریاس کریستینسن به تازگی با رودریگو قرارداد همکاری امضا کرده است وبه همین دلیل شایعاتی در مورد انتقال این مدافع دانمارکی به بارسلونا شنیده می شود. ایلکای گوندوغان، هافبک آلمانی منچسترسیتی، نیز یکی دیگر از موکلان رودریگو مسی در آژانس Kin است.

ماریا مسی

 خانواده مسی از نمای نزدیک/  برادر جنجالی و خواهر طراح مُد

خواهر 28 ساله مسی به تازگی در آرژانتین خط تولید لباس شنا راه اندازی کرده و به زودی فروشگاه هایی نیز در روساریو، شهر زادگاه‌شان و دیگر شهرهای آرژانتین را افتتاح می‌کند. ماریا که علاقه زیادی به صنعت مد دارد، در سال 2019 نیز در راه اندازه اولین خط تولید لباس‌های برادرش همکاری داشت.

او همچنین با ویرجینیا هیلفیگر، خواهر تامی هیلفیگر، طراح معروف، هم همکاری داشته است.

سلیا ماریا کوچیتینی- مادر

 خانواده مسی از نمای نزدیک/  برادر جنجالی و خواهر طراح مُد

مادر مسی که سابقا در یک کارخانه کار می‌کرد، در سال 2017 و در مراسم عروسی پسرش با آنتونلا روکوتزو خبرساز شد. او برخلاف سنت‌های آرژانتینی، در عروسی پسرش لباسی به رنگ سفید که همرنگ لباس عروس بود، پوشید.

همچنین گفته می شود که در عروسی مسی، دو خانواده در طبقات جداگانه یک هتل مجلل در روساریو جشن را برگزار کردند زیرا رابطه خوبی با هم ندارند. در آرژانتین اینکه کسی غیر از عروس لباس سفید به تن کند، بسیار توهین آمیز تلقی می‌شود.

خورخه مسی-پدر

 خانواده مسی از نمای نزدیک/  برادر جنجالی و خواهر طراح مُد

خورخه که اکنون 64 ساله است، پیش از اینکه زندگی اش را وقف دوران حرفه ای پسرش کند، در یک کارخانه کار می کرد. یک منبع نزدیک به این خانواده، در مورد رابطه او با لیونل گفته است:" او تلاش می کند تا هر کاری که می تواند برای پسرش انجام بدهد.

او یاد نگرفته که کناری بایستد و اجازه بدهد که همه چیز به شکلی حرفه‌ای‌تر انجام شود. آنها خانواده خوبی هستند و یکدیگر را دوست دارند اما به نظر می رسد خیلی نمی‌توانند با آدم‌هایی که می‌توانند به آنها کمک کنند، رابطه خوبی برقرار کنند."

منبع : ورزش سه

اخبار وبگردی را در اینجا بخوانید:

آیا این خبر مفید بود؟
0 0

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس عجیبی که منوچهر هادی از دخترش موقع سال تحویل رو کرد+ عکس