پرداخت بیش از 900 میلیارد ریال تسهیلات توسط صندوق کارآفرینی امید خراسان رضوی


پرداخت بیش از 900 میلیارد ریال تسهیلات توسط صندوق کارآفرینی امید خراسان رضوی

مدیر صندوق کارآفرینی امید خراسان رضوی گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون تعداد 2604 فقره تسهیلات به ارزش 924 میلیارد ریال پرداخت شده و میزان پرداخت تسهیلات در سال جاری و در مقایسه با سال گذشته حدود 15 درصد افزایش یافته است. همچنین طی این مدت تعداد 1566 طرح تسهیلات دریافت کرده‌اند.

امین خوش‌قامت در گفت‌وگو با ایسنا در خصوص میزان تسهیلات پرداخت شده در سال جاری از سوی این صندوق اظهار کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون تعداد ۲۶۰۴ فقره تسهیلات به ارزش ۹۲۴ میلیارد ریال پرداخت شده است که از این میزان تعداد ۹۲۱ فقره تسهیلات بالغ بر ۵۶۳ میلیارد ریال مربوط به نیمسال دوم سال جاری است.

وی افزود: میزان پرداخت تسهیلات در سال جاری و در مقایسه با سال گذشته حدود ۱۵ درصد افزایش یافته است. از ابتدای سال جاری تاکنون تعداد ۱۵۶۶ طرح تسهیلات دریافت کرده‌اند. همچنین تعداد ۸۴ طرح دیگر در انتظار پرداخت تسهیلات و تعداد دو طرح نیمه تمام در دست بررسی جهت پرداخت تسهیلات متمم قرار دارند.

مدیر صندوق کارآفرینی امید خراسان رضوی عنوان کرد: این تسهیلات در حوزه‌هایی همچون پوشاک، مبلمان و مصنوعات چوبی، صنایع دستی، فرش دستباف، گردشگری و بوم‌گردی، فرآوری محصولات معدنی، بسته‌بندی محصولات کشاورزی و گلخانه پرداخت شده است.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان رضوی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اولین واکنش منوچهر هادی به ویدئوی جنجالی یکتا ناصر