آغاز نوبت عصر داوری‌های نهایی فهمای 1400 با حضور دبیر شورای فرهنگ عمومی


آغاز نوبت عصر داوری‌های نهایی فهمای 1400 با حضور دبیر شورای فرهنگ عمومی

نوبت عصر داوری‌های مرحله نهایی فهمای 1400 در حالی در نوبت عصر ‌آغاز شد، که دکتر مجید امامی، دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور نیز به جمع داوران این رویداد ملی پیوست.

به گزارش خبرنگار گروه مسجد و کانون های مساجد خبرگزاری شبستان، داوری مرحله نهایی رویداد ملی فهما که از صبح امروز (چهارشنبه، 29 دی ماه) با حضور حجت الاسلام والمسلمین دکتر «حبیب‌رضا ارزانی»، رییس ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور و مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در ساختمان شهید بهشتی ستاد فهما آغاز شد، دقایقی پیش در نوبت بعدازظهر کار خود را از سر گرفت.

بنا بر این گزارش، داوران این دوره فعالیت 70 کانون فرهنگی هنری را که به مرحله نهایی راه یافته اند، بررسی می کنند تا کانون های برتر و شایسته تقدیر در هر یک از رواق های دوازده گانه مشخص شوند.

این گزارش می افزاید، مجید امامی، دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور به عنوان داور به جمع حجت الاسلام والمسلمین محمدصادق کفیل، کورش زارعی، امیرحسین اسدی، حسین دلاوری و پهلوان شریف که از صبح داوری این 70 کانون را آغاز کرده بودند، پیوست.

گفتنی است، داوری مرحله نهایی فهمای 1400 فردا (30 دی ماه) نیز ادامه می یابد و فردا شب کانون های فرهنگی هنری برتر در رویداد ملی فهمای ۱۴۰۰ مشخص می شوند.

پایان پیام/397

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ببینید | تصاویری از حمله ترکیبی موشک‌ الماس و پهپاد انتحاری ابابیل به پایگاه سری اسرائیل