دانلود واتساپ بتا WhatsApp Messenger 2.22.2.73


دانلود واتساپ بتا WhatsApp Messenger 2.22.2.73

نرم‌ افزار واتساپ به عنوان یکی از قدرتمندترین مسنجر‌ها شناخته می شود و امکان برقراری ارتباط به صورت رایگان برای کاربران را فراهم می‌کند.

به وسیله واتساپ می‌توانید از هر کجای دنیا که هستید تنها با اتصال به شبکه اینترنت برای دوستان خود پیام صوتی، تصویری و پیام متنی ارسال کنید. واتساپ یک پیام‌رسان قدرتمند است که توسط شرکت فیسبوک مدیریت می‌شود. این برنامه به عنوان یکی از اولین نرم افزارهای پیام‌رسان به حساب می‌آید که میلیاردها بار دانلود شده است.

بیشتر بخوانید

دانلود ویرایشگر ویدئویی کامل اندروید Funimate 11.10


دانلود واتساپ بتا WhatsApp Messenger 2.22.2.73
برخی از ویژگی‌های دیگر برنامه واتساپ WhatsApp :
دارا بودن شکلک‌هایی بسیار زیبا برای استفاده در محیط چت امکان ایجاد چت‌های گروهی و چت به صورت چند نفره امکان ارسال فایل‌های مختلف برای طرف مقابل امکان بلوکه کردن (مسدود سازی) مخاطب خاص امکان به اشتراک گذاری مکان شما روی نقشه ضبط صدا و ارسال سریع آن برای طرف مقابل استفاده‌ ناچیز از پهنای باند اینترنت ثبت نام آسان با وارد کردن شماره موبایل محیط کاربری ساده و بدون تبلیغات تماس صوتی رایگان ارسال و دریافت پیام نا‌محدود امکان ایجاد گروه‌های مختلف و چت به صورت گروهی با دوستان امکان اتصال به انواع اینترنت با سرعت‌ها و کیفیت‌های مختلف (GPRS , 3G , EDGE , WiFi ,…) عدم نیاز به ساخت حساب کاربری عدم نیاز به اضافه کردن مخاطبان و ساخت لیست دوستان (برنامه به‌ صورت خودکار مخاطبانی که کاربر واتساپ هستند را اضافه می‌کند)
تصاویری از محیط برنامه


دانلود واتساپ بتا WhatsApp Messenger 2.22.2.73دانلود واتساپ بتا WhatsApp Messenger 2.22.2.73دانلود واتساپ بتا WhatsApp Messenger 2.22.2.73
• دانلود و مشخصات فایل

دانلود واتساپ بتا WhatsApp Messenger 2.22.2.73
رمز فایل: yjc.ir
حجم: 29 مگابایت
نسخه: 2.22.2.73
نوع فایل: فایل زیپ حاوی apk
اندروید مورد نیاز : 4.1 و بالاتر

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تقویم حجامت 1403