مسابقات قهرمانی کاراته قم برگزار شد


مسابقات قهرمانی کاراته قم برگزار شد

قم-ایرنا- رییس هیات کاراته قم گفت: مسابقات قهرمانی کاراته استان قم و انتخابی تیم ملی در دو بخش کاتا و کمیته در تمام رده‌های سنی با معرفی نفرات برتر جمعه شب به پایان رسید.

محمد علیمردانی رروز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: مسابقات قهرمانی کاراته استان قم برای حضور در رقابتهای انتخابی تیم ملی یادواره سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و دهه مبارک فجر، با حضور ۲۷۰ کاراته کا با حضور سید حسن طباطبایی رییس فدارسیون کاراته و مسوولان استانی برگزار شد.

رییس هیات کاراته استان قم اضافه کرد: در خلال برگزاری این مسابقات بنیانگذاران، پیشکسوتان، مربیان، قهرمانان، داوران، باشگاه داران با سابقه و حامیان مالی کاراته استان تجلیل به عمل آمد.

وی ادامه داد: تیم ملی کاراته ایران از گذشته و ابتدای دهه ۷۰ شاهد حضور کاراته کاهای قمی در بدنه تیم های ملی کاراته ایران است، به طوریکه که در دهه ۷۰ و ۸۰ قهرمانانی همچون مهدی جعفری، مجید عبدالحسینی، سعید آشتیان، مهدی عموزاده و علیرضا کتیرایی افرادی بودند که با هدایت استاد غلامرضا دباغیان شاهد قدرت نمایی کاراته ایران در مسابقات جهانی و آسیایی شدند.

علیمردانی خاطرنشان کرد: بعد از بازنشستگی قهرمانان نامدار کاراته قم کاراته کاهایی همچون امیر مهدی زاده، سعید علیپور، هادی داوود آبادی، ناصر نجفی، احسان بهرامی و سید علی بنی حسینی وغیره توانستند در مسابقات جهانی و آسیایی مدال های رنگارنگی را برای کشورمان به ارمغان بیاورند.

رییس هیات کاراته استان قم گفت: در سال های گذشته هم نوجوانان و جوانان کاراته استان در رده های سنی پایه جا پای بزرگان کاراته استان گذاشتند و در میادین مختلف مدال های با ارزشی را برای کشورمان به نام خودشون ثبت کردند، محمد شایگان،سید مهدی موسوی پور، علیرضا قاضی، حمیدرضا نجاتی، علی نجفی، مهدی عافیتی، مرتضی نعمتی، سید مجید وکیلی، حسین خدری کاراته کاهایی بودند که به عنوان نمایندگان استان قم در تیم های ملی رده های سنی پایه توانستند مدال های با ارزشی را برای کاراته ایران بدست آوردند.

وی اظهار داشت: نفرات برتر این مسابقات در رده سنی بزرگسالان خود را برای حضور در رقابت‌های قهرمانی کاراته کشور که اسفندماه سال‌جاری در استان تهران برگزار می شود اعزام خواهند شد.

مسابقات قهرمانی کاراته قم برگزار شد

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود اهنگ عزیز منی جون منی تو همه میدونن مال منی