نماینده مجلس: عزم ، همت و عملکرد دولت سیزدهم مثبت است


نماینده مجلس: عزم ، همت و عملکرد دولت سیزدهم مثبت است

اصفهان- ایرنا- نماینده مردم شهرستان مبارکه در مجلس شورای اسلامی گفت: عملکرد دولت سیزدهم در مدت کوتاهی که روی کار آمده مثبت است، و عزم و همت والایی در این دولت برای کار و خدمت به مردم دیده می‌شود.

پروین صالحی روز شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: مهمترین وظیفه و رسالت اصلی همه مسوولان خدمت صادقانه و بی‌منت به مردم به‌عنوان ولی نعمتان این نظام است و همه مدیران و روسای ادارات و دستگاه‌های اجرایی و دولتی موظفند با اهتمام بیشتری برای رفع مشکلات مردم گام بردارند.

وی با اشاره به سفرهای استانی رییس جمهوری و هیات دولت،گفت: سفرهای هیات دولت به استان‌ها موجب همدلی و همگرایی بین مردم و مدیران می شود که آثار و نتایج مثبت آن در زندگی مردم آشکار خواهد شد.

نماینده مردم شهرستان مبارکه در مجلس شورای اسلامی، اظهار داشت: یکی از مسائل مهم در امر مردم سالاری ارتباط مستقیم و رو در رو با مردم است تا هم مسوولان با مشکلات مردم آشنا باشند و هم مردم بتوانند محدودیت‌ها و مشکلاتشان را به گوش مسوولان برسانند.

وی اضافه کرد: علاوه بر این، دیدار با مردم در سفرهای استانی و آشنا شدن با مشکلات آنها بدون واسطه موجب اعتماد هر چه بیشتر مردم نسبت به مسوولان و مدیران نظام می‌شود.

نماینده مردم شهرستان مبارکه در مجلس شورای اسلامی افزود: سفرهای استانی و دیدار چهره به چهره با مردم موضوعی است که همواره مورد تاکید بزرگان نظام اسلامی به ویژه رهبر معظم انقلاب بوده است.

وی همچنین سفر رییس جمهوری به کشور روسیه و دیدار به سران این کشور را مثبت ارزیابی کرد و گفت : این سفر در دراز مدت و در عرصه بین المللی ثمرات مفیدی برای کشور در بر خواهد داشت.

به گزارش ایرنا، سفرهای استانی رییس جمهور به همراه هیات دولت یک فرصت بزرگ برای دولتمردان و نقاط مختلف کشور است که باید توسط مردم، مسوولان، نخبگان و دولتمردان غنیمت شمرده شود تا این دیدارهای چهره به چهره راهگشای مشکلات و فراهم کننده زمینه توسعه و رفع موانع باشد.

هفته های گذشته استان‌هایی همچون هرمزگان، کرمان، فارس، زاهدان، قم، بوشهر و خراسان رضوی مقصد دولتمردان بود که به روال برنامه های از قبل طراحی شده، کار سرکشی و بازدید از طرح ها و پیگیری مشکلات مردم را ادامه دادند تا باری از مشکلات مردم را از دوش آنها بردارند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اصفهان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


(تصاویر) نمایش موزیکال «شازده کوچولو»