700 راننده و مسافر گرفتار در کولاک محور طارم - زنجان امدادرسانی شدند


700 راننده و مسافر گرفتار در کولاک محور  طارم - زنجان امدادرسانی شدند

زنجان - ایرنا - جانشین فرماندهی انتظامی استان زنجان گفت: به 700 راننده و مسافر گرفتار در برف و کولاک در محور طارم – زنجان سه راهی سرخه دیزج، خدمات رسانی شد.

سرهنگ ایرج خانی‌پور روز شنبه با حضور در محور طارم – زنجان و بازدید از محل ساماندهی شده برای اسکان موقت مسافران گرفتار در برف و کولاک، با اشاره به حجم سنگین برف در محورهای مواصلاتی استان زنجان، افزود: با توجه به یخبندان و لغزنده بودن سطح آزادده ها و محورهای مواصلاتی استان، رانندگان با احتیاط و سرعت مطمئنه حرکت، فاصله طولی مناسب و ایمن با وسیله نقلیه جلویی را حفظ کنند و پایبند به اصول رانندگی ایمن باشند.

وی با بیان اینکه مسیرهای شهرستان طارم به دلیل کوهستانی بودن لغزنده است، بر همراه داشتن تجهیزات ایمنی زمستانی به ویژه زنجیر چرخ و اطمینان از سالم بودن سیستم گرمایشی و برف پاکن خودرو تاکید کرد .

سرهنگ خانی پور با تاکید بر اینکه رانندگان و مسافران از سفرهای غیرضروری اجتناب کنند؛ خاطرنشان کرد: رانندگان به توصیه های ترافیکی پلیس توجه ویژه داشته باشند و مشارکت با پلیس و قانونمندی را اصل مهم در پیشگیری از حوادث رانندگی تلقی کنند.

جانشین فرماندهی انتظامی استان زنجان از آمادگی پلیس در خدمات رسانی به مردم در تمامی فصول و شرایط خاص خبر داد و گفت: ماموران پلیس شبانه روزی برای تامین امنیت و آرامش مردم تلاش می کنند و این را برای خود افتخار می دانند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه زنجان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟