شبکه بهداشت قشم ورزشگاه خلیج فارس را تخلیه کند


شبکه بهداشت قشم ورزشگاه خلیج فارس را تخلیه کند

قشم- ایرنا- عضو شورای شهر قشم گفت: هم اکنون ورزشگاه خلیج فارس تنها مکانی است که در آن امکان برگزاری برنامه‌های ورزشی این شهر وجود دارد و شبکه بهداشت باید این مکان را تخلیه کند.

دکتر محمدرضا اسلامی روز شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: این ورزشگاه پس از شیوع کرونا در اختیار شبکه بهداشت قشم قرار گرفت که با توجه به واکسیناسیون سراسری و مراجعه مردم، امری لازم بود.

وی ادامه داد: هم اکنون که بسیاری از مردم واکسینه شده‌اند و روزانه تعداد اندکی برای واکسیناسیون مراجعه می‌کنند، اختصاص مکان بزرگی مانند ورزشگاه خلیج فارس برای این موضوع توجیه ندارد.

عضو شورای شهر قشم تصریح کرد: شبکه بهداشت مکان‌های مختلفی از جمله درمانگاه خلیج فارس را در اختیار دارد که ساختمان بزرگی است و به تعداد اندکی از افراد اختصاص یافته است را می‌تواند برای انجام ادامه واکسیناسیون اختصاص دهد.

وی افزود: بحث سلامت افراد جامعه برای شورای شهر مهم است، اما در موضوع سلامت جامعه فقط بحث بیماری‌ها مطرح نیست و علاوه بر بهداشت تن، سلامت روحی- روانی و شادابی جامعه نیز از مقولات سلامت است که این نهاد باید برای آن نیز برنامه‌های مختلفی اجرا کند.

دکتر اسلامی ادامه داد: من خود عضوی از شبکه بهداشت هستم و از ضرورت‌های این بخش به صورت کامل آگاه هستم، اما اختصاص تنها ورزشگاه ورزشی قشم برای واکسیناسیون تعداد کمی از افراد جامعه صرفه کلی ندارد.

وی اظهار کرد: هم اکنون ورزشگاه خلیج فارس قشم تنها ورزشگاهی است که تمام امکانات لازم برای برگزاری برنامه‌های ورزشی را داراست که باید به مجموعه شهرداری و شورای شهر تحویل شود.

عضو شورای شهر افزود: امید است شبکه بهداشت با روحیه تعامل و هم افزایی با شورای شهر برای انجام برنامه‌ها همکاری لازم را داشته باشد.

شهرستان قشم شامل جزیره‌های قشم، هنگام و لارک با حدود ۱۵۰ هزار نفر جمعیت از تنگه هرمز به موازات ساحل استان هرمزگان به طول ۱۵۰ و عرض میانگین ۱۱ کیلومتردر میان آب‌های خلیج فارس گسترده شده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه هرمزگان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عجیب ترین لباس الناز شاکردوست در اکران جدیدترین فیلم ! / این استایل بعید بود !